blackfallingstar skrev 2011-12-30 10:30:17 följande:
Tack för eran tankar. Jag skickar en liten bild på vad amrikanska soldater gör i andra länder, och det tänker jag inte sluta visa den bilden som många inte vet, tyvärr, median visar amrikanska soldaer i visa program " som home make remover" som hjältar som försvara sitt land med allt de äger, och gråtar i sändningen så de får tittatna runt om i världen känna "deras smärta" men ingen vet vad de egentligen hålla på med, att spränga moskèen, spränga levande människor, testa nya vapen på oskyldinga människor, torrtera folk i fånget " som i en fängelse i Iraq som heter Abo Ghareb, ni kan googla på det " men ändå så är de tyvärr väldigt duktiga på att dölja vem är egentligen terrorist.
Well, jag hatar inte amerikaner, och heller inte NATO-medlemmar- Jag tycker synd om dom. Jag tänker på hur dessa soldater hjärntvättas av hemlandet och hur propagandan gör att folk faktiskt tror att dom gör en väldig insats för mänskligheten. Också amerikaner (och för den delen svenskar) har dött i krigen- och det förstås helt i onödan. Dom enda som (tror sig) tjäna på detta är kapitalister. Vi bör minnas att vad vi än fått i denna värld kommer livet i nästa att vara förevigt.
Krig gör ofta någonting med människor- dom blir nog onda av att döda. Allah(swt) vet om Han(swt) är arg på dom och straffar dom för deras ondska på detta vis. Som jag ser det är det för oss en verklig prövning att inte döma människor på grund av deras nationalitet.