• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Längtan 30
    Sally Cinnamon skrev 2012-12-05 23:20:22 följande:
    Fasen också...det är bara jag kvar av "de gamla" i den här tråden va? Som inte blivit med barn men försökt nästan utan avbrott. Klump i halsen!
    Skickar en stor kram, kan tänka mig att det känns tungt och beklagar att du känner det så..Har ni tänkt göra fler inseminationer lr ska ni gå över på IVF? Det är snart er tur ska du se..!
  • LiveYourDreams

Sally: jag hoppas ni snart får komma o göra ivf på su! Önskar att du också blir gravid, helst igår. Sa det till jenniekk igår, att nu håller jag alla tummarna för sally. Vissa fastnar man mer för o det va ju vi tre som hängt här längst utan plus. Men jag är ett levande bevis på plötsligt händer det tanken. Stor stor kram!

• LiveYourDreams

Lyckan verkar bli kortvarig här. Blöder och har mensvärk :(

• minaz
    Sally Cinnamon skrev 2012-12-05 23:20:22 följande:
    Fasen också...det är bara jag kvar av "de gamla" i den här tråden va? Som inte blivit med barn men försökt nästan utan avbrott. Klump i halsen!

Nope det är jag me som är kvar, har inte ens lyckas få till ett plus på 2 år och 4 månader och inget dessförinnan...

Så du är inte ensam.

Gråter här och sörjer över vårat misslyckande.    
  • minaz
    LiveYourDreams skrev 2012-12-06 17:25:16 följande:

Nej fyyy!

usch lider med dig...

*styrke kram*    
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-12-06 17:25:16 följande:

Neej va säger du? Fick du inte två ägg tillbaks, kanske bara ett borrade in sig? Massa kramar, håller tummarna att det bara e genomblödning.
  • LiveYourDreams

Tack för alla kramar men det e helt klart ett tidigt mf. Va jätteledsen imorse men nu känner jag mest en glädje över att jag iaf kan bli gravid och att kroppen tar hand om det själv. Nu vill jag bara vara med frun, göra roliga saker o koppla bort barnalstrandet ett tag. Låta kroppen vila. Stor kram till er alla.

• Anonym (elev)

Jag var varit elevassistent.Brukaren var en kille på 17 som behövde mkt träning i bassäng.Vi gick med honom på damavdeln då för omyte o dusch Hur gör du?

• Anonym (elev)

Jag var varit elevassistent.Brukaren var en kille på 17 som behövde mkt träning i bassäng.Vi gick med honom på damavdeln då för omyte o dusch Hur gör du?

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012