• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Linnea1986

Stort grattis till pluset :) jag kmr hoppa ur här. Blir inga försök på väldigt länge då mannen vill separera för att hitta själv själv igen o testa bo själv

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-12-02 17:56:23 följande:
    Ska tjuvtesta ;) bim-3 imon :)
    Åh, jag håller tummar o tår så dom blir blå att du får plus redan imorrn, jag va/e låghormonare så skulle det inte va positivt så deppa inte för det e ju inte "definitivt" förrän på bim.
  • LiveYourDreams

Längtan: du e för gullig! Linnea: vad trist :( hoppas ni kan hitta tillbaka till varandra om det är det du vill, kram

• Linnea1986

Klart ja vill ha mannen. Detta var hans beslut att flytta ut för att hitta sig själv igen. Jag hoppas bara han vill fortsätta sen

• Längtan 30

Så tråkigt med mannen Linnea, hoppas han "hittar sig själv" fort o lycka till när du/ni tar upp försöken..! 

• minaz

Nej Linnea vad tråkigt, hoppas det löser sig för er båda inom kort.

*kram*

Grattis till erat PLUS =)))
    <3

Åh jag vill oxå, har hängt här i över 2 år nu och inte ett endaste på hela tiden , hoppas att nått händer för mig med snart.
    Men nu har jag faktiskt tappat hoppet.           

• LiveYourDreams

Ååh guuuue ja skakar.. Fick precis gravid 1-2. E i chock!!!!

• drömmaromsmått
    LiveYourDreams skrev 2012-12-03 04:19:32 följande:
    Ååh guuuue ja skakar.. Fick precis gravid 1-2. E i chock!!!!

Kunde december börja bättre än så här?? Massa grattis!! Gud så glad jag blir :)
  • Längtan 30

Yaaay, Live!!!!!! *doing the happy dance* Megagrattis!! Jag säger som drömmar - kunde december ha börjat bättre än såhär!! Så himla underbart, jag e så glad för att du o jenniekk plussat, du anar inte hihi! Bebis gör frivolter i magen här för att jag ler o "e glad i hela kroppen".. <3

• Längtan 30
    Längtan 30 skrev 2012-12-03 09:47:19 följande:
    Yaaay, Live!!!!!! *doing the happy dance* Megagrattis!! Jag säger som drömmar - kunde december ha börjat bättre än såhär!! Så himla underbart, jag e så glad för att du o jenniekk plussat, du anar inte hihi! Bebis gör frivolter i magen här för att jag ler o "e glad i hela kroppen"..

Hmm vart tog hjärtat vägen som jag gjorde, nåja strunt samma - KRAAAAM på dig Live!!
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012