• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • LiveYourDreams

Jenniekk: har ju bara tagit den en gång oså denna gång, har fått samma biverkning som du båda gångerna. Har för mig att det va ungefär en o en halv vecka sedan de klingade av förra gången. Så typ 10 dar? :)

• vårturnu
    jenniekk skrev 2012-11-26 16:40:17 följande:
    .... Biverkningarna av ovitrellen går ur kroppen? Dessa onda bröstvårtor... Aj aj
    Jag har också för mig att det tog ca 10 dagar...
  • stegen
    LiveYourDreams skrev 2012-11-26 16:41:45 följande:
    Jenniekk: har ju bara tagit den en gång oså denna gång, har fått samma biverkning som du båda gångerna. Har för mig att det va ungefär en o en halv vecka sedan de klingade av förra gången. Så typ 10 dar? :)

Mina symptom från ovitrelle satt 9 1/2 dag och utslag på gravtest tills dag 9, det enda som fortfarande inte försvunnit är illamåendet på kvällen/natten men det har ju sina anledningar
  • stegen
    vårturnu skrev 2012-11-26 20:31:33 följande:
    Grattis Stegen och fortsatt lycka till Liveyourdreams!

Tack!
  • LiveYourDreams

Jenniekk: hur mår du? När är bim? :)

• jenniekk

Liveyourdreams: Mår bra, försöker att inte känna efter såmycket. Har fortfarande ömma/onda bröstvårtor , 11 dagar efter Oviterelle. Bim är på söndag. Hur mår du??

• LiveYourDreams

Jenniell: spännande! Ska du tjuvtesta eller kan du hålla dig? ;) jag mår bra, har fått typ ryggskott dock. Ajajaj. Känner inte speciellt mkt, men det e ju lite tidigt än :) är mest rädd att det inte ska gå. Men det tror jag är naturligt.

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012