• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Längtan 30

[quote=67788655][quote-nick]jenniekk skrev 2012-12-02 07:24:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Fy faan så underbart (på ren svenska) JÄTTEGRATTIS!!

Jag vaknade precis o kom att tänka på dig så jag va tvungen att kolla FL i mobilen hehe. Fnissar o gråter på samma gång, så glad jag e för er skull.!!

• Ingen 1
    jenniekk skrev 2012-12-02 06:46:27 följande:
    Tjejer!!! Tror inte det är sant... Men har precis tagit ett positivt graviditetstest!!!
    Grattis Grattis!!!
  • Binaaa
    jenniekk skrev 2012-12-02 06:46:27 följande:
    Tjejer!!! Tror inte det är sant... Men har precis tagit ett positivt graviditetstest!!!
    UNDERBART!! Stort grattis! Superduperglad för din skull! Tomte
  • jenniekk

TACK så mycket för alla Grattis! Känns så overkligt och väntar bara på att mensen ska komma känns det som... Funderar på om det kanske va fel på testet med... Har ju "bara" testat en gång... Ni hör ju hur hälsosamma mina tankar är... ;)

• LiveYourDreams

Jenniekk: ta ett som det står gravid o veckorna på om du är orolig :) stor kram igen! Hoppas jag får pluss imon så kan vi följas åt :D

• LiveYourDreams

Ska tjuvtesta ;) bim-3 imon :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012