• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • Cice
    stegen skrev 2012-11-24 10:41:43 följande:

Härligt, underbart!!!
    Lycka till imorgon!

Jag tog digitalt idag eftersom jag inte fått mer flytningar eller mens och jag är gravid 1-2

wow Stegen,

Grattis grattis..

Jag misstänkte att det en  Nidationsblödning, efter din beskrivning....

Jag håller tummar för att det ska gå hela vägg..

En bra nyhete för att börja en bra helg..

Stor kram {#emotions_dlg.flower}          
  • Längtan 30

stegen : Grattis, håller tummarna att det ska gå hela vägen!! :)

Live: Lycka till m återförandet imorrn o grattis till att du får 2 på en gång!!  

• jenniekk

Själv har jag såå onda bröstvårtor! Grät av smärta inatt! Den där jäkla Ovitrellen som bråkar med mig!! Vanlig biverkning vad jag förstått...

• LiveYourDreams

Jenniekk: får exakt samma av ovitrelle. Vidrigt. :(

• Längtan 30
    regnbågsbaby skrev 2012-11-25 10:37:11 följande:
    Det kommer gul vätska ur mitt ena bröst...
    Låter som råmjölk, lite tidigt kanske, jag upptäckte inte att jag hade det förrän jag var 20fullgångna veckor men å andra sidan hade jag inte provat/kännt efter innan så det kan ju ha kommit tidigare.
  • regnbågsbaby
    Längtan 30 skrev 2012-11-25 11:19:41 följande:
    Låter som råmjölk, lite tidigt kanske, jag upptäckte inte att jag hade det förrän jag var 20fullgångna veckor men å andra sidan hade jag inte provat/kännt efter innan så det kan ju ha kommit tidigare.
    jag är på bim-4 så ja vet inte vad det betyder..men skulle jag va gravid så är det med barn nummer 3 så det kanske inte är tidigt ja vet inte
  • LiveYourDreams

Nu är jag ruvare till två perfekta tre dagars odlade 8 celliga embryon :) tyvärr var resterande fem ägg för dåliga för att frysas, men nu glädjs vi åt de små perfekta gullen :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012