• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • jenniekk

Sally: tack för kramen! Såklart stiger oron över ju fler försök som misslyckas, gör det för mig med... Usch, vad jobbigt detta är!!! Funderar nu på varför jag inga Äl flytningar har? Googlat mig till att det kan vara en biverkan av Pergo? Någon som vet? Brukar ju alltid ha det...

• jenniekk

Är nu på väg hem från DK. Inseminationen gick bra. Follikeln hade börjat bukta och sippra ut vätska och slemhinnan va 9,7 mm. - pustar ut och tackar er alla för ni haft tålamod med mitt hysteriska jag de senaste dagarna-

• LiveYourDreams

Jenniekl: låter ju superbra! Håller alla mina tummar för er! Kram

• Längtan 30
    jenniekk skrev 2012-11-19 10:57:39 följande:
    Är nu på väg hem från DK. Inseminationen gick bra. Follikeln hade börjat bukta och sippra ut vätska och slemhinnan va 9,7 mm. - pustar ut och tackar er alla för ni haft tålamod med mitt hysteriska jag de senaste dagarna-
    Håller tummarna stenhårt..!

LiveYourDreams : Lycka till m ÄP o återförande!! 
  • LiveYourDreams

Längtan: tack gulle! Imon blire vul o efter det kan jag nog få tid för äp. Ska faktiskt bli skönt o få ut äggisarna. :)

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-11-19 14:37:23 följande:
    Längtan: tack gulle! Imon blire vul o efter det kan jag nog få tid för äp. Ska faktiskt bli skönt o få ut äggisarna. :)
    Åh va spännande, håller tummarna för många bra ägg så ni får ett antal "syskon" till frysen också. Kan tänka mig att du ser fram emot att få ut äggen, vet hur min storasyrra hade det för flera år sen när dom gjorde ivf..!
  • jenniekk

Tack för alla Lycka Till! Har haft så många misslyckande nu så jag vet inte om jag tror att det går lyckas... Liveyourdreams: Spännande med morgondagen! Uppdatera oss imorn, vi är ju första hejarklacken! HiHi

• stegen
    jenniekk skrev 2012-11-19 10:57:39 följande:

Låter perfekt!! Håller tummarna!
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012