• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • jenniekk

Inget tjuvtestande här, gör inte sånt! ;) vill leva på hoppet så länge jag kan... Usch, hoppas du blir bättre i ryggen snart, är ju fruktansvärt med ryggont! Kram

• LiveYourDreams

Jenniekk: kan du skicka hit den icke tjuvtestande genen? ;) försöker vila mig iform. Kram

• Längtan 30

Jenniekk jag håller tummarna att det e växtvärk lr hormonpåslag snarare än stundande mens. Jag va övertygad att vårt sista försök va misslyckat också o jag skulle bli så enormt glad för er skull om ni får en tidig julklapp.

Finns inga jag unnar plus/bebis än er goa tjejer härinne ska ni veta, allihop!

• LiveYourDreams

Jenniekk: hoppas verkligen att det är ett annat alternativ än mensen. Kraaaam. Längtan: du är för rar!

• stegen
    jenniekk skrev 2012-11-29 18:10:54 följande:
    Bim -4 och mensvärk som kommer och går... :(

Så kände jag också, var helt säker på att vi misslyckats!

Håller tummarna!
  • Längtan 30

Kram på dig också jenniekk, jag hoppas o håller tummarna att ni får plus till helgen även om jag känner igen "skyddstankarna" om att det inte funkat, för blir man motbevisad e det ju bara härligt medans det e tungt att va positivt inställd o bli besviken. Kommer hålla koll på hur det går o tänker inte släppa tummarna förrän jag ser att du fått ett plus

• jenniekk

Då har jag blivit sjuk med... Fryser, hostar, är illamående och ont i axlar och nacke... Usch!!!

• AnnaTr

Spännande att läsa om er alla! Håller alla mina tummar för er! Vi ska åka om tre veckor cirka! :) 

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012