• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • LiveYourDreams

Jenniekk: krya på dig vännen!

• jenniekk

Tjejer!!! Tror inte det är sant... Men har precis tagit ett positivt graviditetstest!!!

• LiveYourDreams

Jenniekk: jaaaaa!!!!! Ååååh jag gråter faktiskt nu!! Unnar dig detta sååå mycket vännen!! Ååh det e helt fantastiskt! Hur mår du? Massa massa kramar!! Äntligen!

• jenniekk

Liveyourdreams: Gullig du är! Inte ens jag gråter! ;) Är fortfarande chockad över att se detta plusset... Efter 8 år med misslyckande är det svårt att ta in... Har molvärk som kommer och går och ömma bröstvårtor.

• LiveYourDreams

Jenniekk: du är sååå värd detta vännen! Njut nu massor med din man o skicka lite hcg mot mitt håll tack ;)

• stegen
    jenniekk skrev 2012-12-02 09:13:53 följande:
    Det är 15 dagar sen jag tog ovitrellen, den kan inte ge utslag än va???

10 dagar, så du är gravid!

Jag testade ut min, fick utslag till dag 8 helt blankt dag 9, sen plussade jag på dag 12-13 som bara blivit starkare och starkare
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012