• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987
    Eddies skrev 2012-01-04 18:32:03 följande:
    ja fan de är otroligt, ja på den jag köpte kan man ha den från början tills efter förlossningen, så de ska jag göra, Om det nu inte hjälper mot bristningar så är det bara mysigt att massera lilla magen :)

Mamma sa idag att jag borde försöka smörja mig iallafall , hon har ju tydligen fått lite brisningar med mig, och de kanske är ärftligt, jag vet inte :) Men är det så så är det värt =)
    Jag ser att det är en hel del som beställt redan nu, då ska jag minsann också göra det.
    Tänk! Idag satt jag och smygtittade lite på barnvagnar också Konstig känsla..
  • Smurfan87

Mysigt. Jag är så skrockfull så det vågar jag inte än men jag vill! Tänk när man på allvar får gå där i affärerna och köpa vagn och små bodysar osv längtar!

• Tokfrans

Hoppas man kan hoppa in här, plusade idag BF den 15 sep. Är dock bara i v4 än går in i v5 på söndag.
    Har haft 2 missfall tidigare så hoppas denna håller i sig,håller tummarna!{#emotions_dlg.flower} 

• Malinn84

Karharina: okej...blev flyttas med dottern oxå. Inte säker på när jag hade ägglossning heller. Brukar känna men inte denna gång...Va i Thailand då så kanske därför... Men blev på första försöket denna gången...

• Kaksmulan1

Edd, jag är också hungrig konstant. Försöker hålla mig dock, det står mig lite upp i halsen hela tiden + hungrig. Märklig kombo.

• N1987
    Smurfan87 skrev 2012-01-04 21:13:58 följande:
    Mysigt. Jag är så skrockfull så det vågar jag inte än men jag vill! Tänk när man på allvar får gå där i affärerna och köpa vagn och små bodysar osv längtar!
    Jag längtar också, sjukt mycket! Nu har jag beställt både havandeskapsolja och förberedelseolja Skrattande
  • N1987
    Tokfrans skrev 2012-01-04 21:25:12 följande:
    Hoppas man kan hoppa in här, plusade idag BF den 15 sep. Är dock bara i v4 än går in i v5 på söndag.
    Har haft 2 missfall tidigare så hoppas denna håller i sig,håller tummarna!{#emotions_dlg.flower} 
    Grattis och välkommen! Håller så klart tummarna för dig.
  • AngelinFear
    N1987 skrev 2012-01-04 21:10:26 följande:
    Jag ser att det är en hel del som beställt redan nu, då ska jag minsann också göra det.
    Tänk! Idag satt jag och smygtittade lite på barnvagnar också Konstig känsla..
    Jag har också kollat på barnvagnar och redan hittat en favorit hehe :)
  • LillStinis

Förberedelseoljan rekommenderar jag varmt. Lite olustig behandling men du vänjer dig. Jag hade den båda förlossningarna 07 och 09 och då vill jag tillägga att 09:an vägde 5 pannor!!! Inga bristningar här inte :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012