• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Oh Mira

Hur har ni planerat med avslöjandet om graviditeten??
    Väntar ni till vecka 12 eller tänker ni berätta för omgivningen redan innan eller kanske ännu senare?
    Vet att vissa pallar vänta ända till UL i typ vecka 18 eller nåt...
    Vi berättade så fort vi fick plusset för våra familjer och allra närmaste vänner
    men tänker vänta åtminstone till VUL (som blir i vecka 8-9) med att berätta för alla andra.
    Skulle gärna vänta till vecka 12 men just nu känns det faktiskt som en total omöjlighet eftersom vi håller på att spricka!!! Så glada och lyckliga juh!!!

• AngelinFear
    Oh Mira skrev 2012-01-04 23:12:27 följande:

Väntar ni till vecka 12 eller tänker ni berätta för omgivningen redan innan eller kanske ännu senare?
    Vi berättade så fort vi fick plusset för våra familjer och allra närmaste vänner
    men tänker vänta åtminstone till VUL (som blir i vecka 8-9) med att berätta för alla andra.
    Skulle gärna vänta till vecka 12 men just nu känns det faktiskt som en total omöjlighet eftersom vi håller på att spricka!!! Så glada och lyckliga juh!!!

Jag hade tänkt och hålla de hemligt för allmänheten tills vecka 12 när risken för mf minskar, men har kommit på mig själv att jag berättar för fler & fler... Så får se hur länge jag kan hålla mig :P
  • Eddies
    Oh Mira skrev 2012-01-04 23:12:27 följande:

man är aldeles för lycklig för att kunna hålla tyst,
    kommer aldrig gå känns det som. de närmsta vet redan om det

sen får vi se, jag tror jag ändå ska hålla mig tills det syns :) eller ja, v 12 åtminstone.
    då behöver man inte hålla tyst iallafall :)
  • sexhundra

Jag tänker vänta tills efter första ultraljudet innan jag går ut med det. Det är så mkt som kan hända! Min mamma och resten av familjen vet. Hans föräldrar får vänta!

• Somnium

Fick mitt efterlängtade + till slut, närmare bestämt efter 1års försök Glad 
      BF 15 september.
    Nu hoppas vi på att det går vägen..

Grattis till alla !!

• Oh Mira

Jag försöker resonera att vi väntar barn och inte på MF. Och om det värsta skulle hända så kommer vi att vara helt förstörda och då kanske det kan vara skönt om folk har förståelse för varför? Men positivt tänkande, inget ska hända!!! ;o)

• StarStruck

Kom precis hem från gynakuten. Fick grymma kramper i magen men inga blödningar som tur var. Allt var normalt för vecka 4+4 men ska tbx i slutet av nästa vecka!

• AngelinFear
    Somnium skrev 2012-01-04 23:27:45 följande:
    Fick mitt efterlängtade + till slut, närmare bestämt efter 1års försök Glad 
      BF 15 september.
    Nu hoppas vi på att det går vägen..

Grattis till alla !!

Grattis till dig! {#emotions_dlg.flower}
  • LillyRose
    StarStruck skrev 2012-01-05 00:31:07 följande:
    Kom precis hem från gynakuten. Fick grymma kramper i magen men inga blödningar som tur var. Allt var normalt för vecka 4+4 men ska tbx i slutet av nästa vecka!
    Vad snälla de var som lätt dig undersökas! När jag hade mitt mf i januari förra året var jag inte alls välkommen för jag kunde ju stå på benen och blödde inte som en gris . Skönt allt så bra ut
  • LillyRose

GODMORGON!!

Lillan är bättre, fast nu har hennes magsjuka ramlat ner i magen så dagens stinkblöja rann ut på hela golvet...FY vad äckligt! Stora flickan spydde i natt så nu är det ju bara tre barn till som ska få det...jippy eller nått! 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012