• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • entrea
    splink skrev 2012-01-05 09:03:00 följande:

Verkar som strecket verkligen är där på riktigt och att det blivit starkare?
    Isåfall har jag BF den 17:e September om allt går som det ska. Tänk om det är sant att min älskade dotters högsta önskan ska gå i uppfyllelse? Tänk om hon ska få bli storasyster den här gången?
    Grattis!!!
  • Saradenrara

(Jag startade en egen tråd för en stund sen men jag behöver verkligen ha feedback så jag skriver den här med. )

Jag har en fråga som jag funderat på ett tag. Jag är ju gravid i v6 (5+5) och ska åka till Sri lanka om 1vecka. Vi ska vara borta i 3 veckor. Det jag är orolig för nu är att man ska få missfall när jag är där. Vad gör jag då?. Jag kan ju inte bada eller använda tampong. Ska jag ta kontakt med sjukvården där eller vad gör man om det blir så?

Allt känns helt hopplöst och så otajmat. Det va en oplanerad graviditet men vi har bestämt oss för att köra. Någon som varit utomlans i början av graviditeten? Hur gick det?  Är det något jag ska tänka extra på när jag är där?

KRAM Sara

• splink
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-05 09:38:09 följande:
    Splink. Tydlig fin stegring. Grattis och håller tummarna. Bim på tisdag då eller?
    Japp Bim på tisdag

Har varit i kontakt med repro på sahlgrenska nu och jag ska få prata med doktorn på måndag om eventuell progesteron utskriven, och den 24:e ska jag på VUL och inskrivning på Barnmorskegruppen. Hjärta 
    Hoppas såå att jag inte återigen ska behöva ringa återbud. 
  • AngelinFear

Åh så verkligt detta börjar kännas nu, har fått tid för inskrivning den 18:e januari ;o Men är såå glad att jag vill skrika! :D

• Malinn84

Saradenrara: Inte varit iväg innan i en graviditet (eller jo, plussade med dottern utomlands) men ska nu iväg till Kenya i slutet av januari. Har inte funderat så långt...men ha svärfar där som känner till allt som nog kan hjälpa oss iaf. Men tyvärr inga råd till dig...

• N1987
    splink skrev 2012-01-05 09:03:00 följande:

Verkar som strecket verkligen är där på riktigt och att det blivit starkare?
    Isåfall har jag BF den 17:e September om allt går som det ska. Tänk om det är sant att min älskade dotters högsta önskan ska gå i uppfyllelse? Tänk om hon ska få bli storasyster den här gången?
    Grattis! Det ser mycket lovande ut :) Om några dagar ska du se att det är riktigt tydligt. Välkommen till oss blivande septembermammor!
  • AngelinFear

Vad trevligt du ;) Vad är du ute efter färg då? 

Själv är vi ute efter en svart sådan, eller svart med grå detaljer kanske de är :) 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012