• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987
    StarStruck skrev 2012-01-05 11:55:35 följande:
    www.barnvagnar-webbutik.com/produkter/barnvag...

den vill vi ha, men det är svårt att få fram personliga åsikter från folk som verkligen har haft den :S

vi har kollat på en Crescent classic också
    Ser ju bra ut! Mitt krav är att den måste vara stabil och att det inte finns nån risk att den välter, jag har ju hunden som väger 40 kilo med mig jämt och går i skog å mark mycket så stabilt ska det va! :)
  • StarStruck
    N1987 skrev 2012-01-05 12:00:38 följande:
    Ser ju bra ut! Mitt krav är att den måste vara stabil och att det inte finns nån risk att den välter, jag har ju hunden som väger 40 kilo med mig jämt och går i skog å mark mycket så stabilt ska det va! :)
    Jo, den ser väldigt bra ut faktiskt.
    Haha, det har ju inte vi så det räcker med en halvstabil, haha, nej men att den inte välter och är stabil är ju självklart! Man får nog testköra lite innan man bestämmer sig
  • N1987
    AngelinFear skrev 2012-01-05 11:59:52 följande:
    Vad trevligt du ;) Vad är du ute efter färg då? 

Själv är vi ute efter en svart sådan, eller svart med grå detaljer kanske de är :) 
    Svart tror jag också :) Men jag håller fortfarande ögonen öppna för andra fina som inte är allt för dyra. Men jag gillar att det är lite kul detaljer på!
  • N1987

Super ju! Andra stolar växer dom ju ur rätt fort har jag uppfattat det som..?

• Enniie

AngelinFear: Vi hade en vagn från AnnaAxel med andra barnet, där gick bromsarna sönder efter bara några månader, samma sak hände en nära vän. Men dom är snabba och skicka ut nya ( då det var kugghjulsbromsar) sen var det en skitbra vagn förövrigt.

• splink
    N1987 skrev 2012-01-05 11:58:16 följande:
    Grattis! Det ser mycket lovande ut :) Om några dagar ska du se att det är riktigt tydligt. Välkommen till oss blivande septembermammor!
    Tack Jag hoppas på en ordentlig stegring. Har ca 20 test till + två CB och ska köpa ett digitalt också som jag tänkt ta på Bim+10 någonting bara för att verkligen se att det blir 3+ på det. 
  • AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-05 12:34:11 följande:
    AngelinFear: Vi hade en vagn från AnnaAxel med andra barnet, där gick bromsarna sönder efter bara några månader, samma sak hände en nära vän. Men dom är snabba och skicka ut nya ( då det var kugghjulsbromsar) sen var det en skitbra vagn förövrigt.
    De var ju mindre bra att dom gick sönder ;o, men positivt att dom var snabba ändå! :)
  • N1987
    splink skrev 2012-01-05 12:42:58 följande:
    Tack Jag hoppas på en ordentlig stegring. Har ca 20 test till + två CB och ska köpa ett digitalt också som jag tänkt ta på Bim+10 någonting bara för att verkligen se att det blir 3+ på det. 
    Typ samma som jag då..:D Jag är på BIM+3 idag och gör fortfarande ett test varje morgon eftersom jag haft många MF. Idag var strecket nästan lika starkt som kontrollstrecket men tänkte också ta ett digitalt på typ BIM +14 för att se att det går åt rätt håll ;)
  • N1987

Min ömmhet i brösten har nästan helt försvunnit, det sticker och molar i magen lite då och då dock. Tror ni det är någon fara tjejer?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012