• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • sandran91

Här har vi en till. La ett nyårslöfte att jag skulle komma i form i år, dagen efter nyår så spräcktes det. Då jag plussade efter ett och ett halvt års försök. ÄNTLIGEN.  Dock superorolig eftersom vi åker till thailand sista januari och kommer hem första mars....  Men jag är lycklig :)

• LöjligaFamiljen

Jag är från Västernorrland. Mer tänker ja inte avslöja i nuläget ;)

• Sockerärta

Jag tror inte att det finns någon botten i mig längre! Jag kan verkligen äta hur mycket som helst! När i graviditeten ökas förbränningen? Är det ngn som vet det?

• anirahtak

Jag bor i Umeå men kommer från Finland :)

• naggym

Hej på er!

Plussade kl 06 på nyårsmorgonen.. Vilken överraskning :) Det var inte planerat men vi är otroligt glada ändå. Känns jättespännande denna tid framöver. Skönt att alla ni finns att ventliera med! Enligt FL:s beräkning är BF 4 sept.

kramkram

• Enniie

Somnium: nä, faktiskt inte. Lite mer trött än vanligt bara... Meeen, jag är ju bara i V6 än så länge.

• Enniie

Är det någon som kan lägga in mig i bf-tråden? Jag har försökt ett par gånger från iphonen, men det verkar inte gå.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012