• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • MiaMy
    Hbg33 skrev 2012-01-05 17:16:36 följande:
    Nezeril verkar okej, iaf enligt 1177:s sida där det står så här:

Graviditet och amning

Man kan använda läkemedlet när man är gravid. Om man har nästäppa en längre tid under graviditeten bör man dock rådfråga sin barnmorska.

Ja, läste också det :) Tack iaf!
  • Saradenrara

Ja missfall är nått som jag kom på för några dagar sedan. hade inte heller en tanke på de innan. Man får ju helt enkelt försöka slappna av och njuta. Chansen är ju betydligt större att du får ut en frisk liten bebis än risken för missfall :) Men det är så otroligt lätt att oroa sig i onödan. Jag var på inskrivning hos BM i går och då fick jag en bok om att vänta barn. I den stod de om alla orosmoment under hela graviditeten och även efter när bebisen kommit. 

Det är ju så mycket frågor och funderingar här så man vet ju inte riktigt vad man ska haka på :) Men dom symptomen jag har är ömma bröst, lätt illamående, molvärk ibland, trött, lätt irriterad, HUVUDVÄRK och lite mer flytningar.

finns det någon här från örebro området förresten?

Ha en toppen helg alla blivande mammor.

Kram           

• N1987

Grattis och välkommen Vili!

Jag är också förkyld MyMymlan och jag använder Otrivin, inte Otrivin Comp dock men den vanliga Otrivin ska tydligen också vara okej :)

• Sockerärta

Saradenrara: inte Örebro men Västerås i alla fall :)

• Frokenpilla

Jag är täppt hela tiden men det ebror nog på graviditeten...var det med dottern sist också...
    Vart bor alla?

Jag bor i Bredaryd...utanför Värnmo. Flyttade hit från Jönköping för 2 år sedan.

• Dag och natt

Ingen från Stockholmstrakten här? 

I dag sov jag 1,5 timme på eftermiddan, jisses vad jag var trött Cool 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012