• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Enniie

Det måste vara superjobbigt att hela tiden oroa sig för mf, det verkar vara många. Skälv har jag nog aldrig haft en tanke på det, vilket jag är tacksam över. Men jag håller tummarna för alla här inne att vi får följas åt tillsammans.

• Eddies

idag har jag knappt kännt nå växtvärk... haft de i över en vecka, och nu ingenting, saknar de, kanske de kommers senare ikv :)

v 6 imorgon !

• ettplusett

Nu måste jag vara lite äcklig här tjejer, ber om ursäkt för det. Är det någon mer än jag som inte är sådär superfräsch "down below"? Tvättar mig varje dag och duschar som sig bör men blir ändå äcklig där varje dag. Känns inte sååå roligt.

• ettplusett

Frokenpilla: har inte mer flytningar än annars. Det är mer att jag känner mig ofräsch och svettas enormt där.

• Kaksmulan1

Ettplusett. I min förra graviditet tyckte jag att det kändes ofräsht där nere. Tyckte att det luktade massor när jag kissade ( till den grad att jag oroade mig när folk skulle in på toa efter mig) men tror det går med doftkänsligheten att göra. Tänk på att inte tvätta mer än vanligt dock då flygningarna är ett sätt för kroppen att hålla området runt bebisen rent.

• ettplusett

Frokenpilla: har ingen aning, förhoppningsvis!
    Hippomamsen: vad skönt att höra att man inte är ensam. Det där var en exakt beskrivning av mig nu! Hoppas det är att man blivit känslig bara.

• Vili

Idag plussade jag efter 15 tröstlösa försöksmånader. Nu efter min första pergotime kur tog det sig äntligen. Vi är så lyckliga. Detta är mitt andra barn, har en son på 3 år men mitt och nya sambons första gemensamma.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012