• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • anirahtak
    Malinn84 skrev 2012-01-04 21:29:38 följande:
    Karharina: okej...blev flyttas med dottern oxå. Inte säker på när jag hade ägglossning heller. Brukar känna men inte denna gång...Va i Thailand då så kanske därför... Men blev på första försöket denna gången...
    Hehe samma här..vi var inte riktigt beredda på att det skulle lyckas så fort så det har tagit ett tag innan vi fått in det i skallen..:)
  • anirahtak

Och här känns det igen både med hunger och humör!! Vill äta något hela tiden! Lyckas hålla mig till de fasta måltiderna men jag känner mig ändå hungrig där mellan.. Humöret är LITE bättre nu, men i helgen var det riktigt illa..då hamnade jag t.o.m i bråk med svärföräldrarna och då menar jag storbråk! Nu var iofs sambon också med på det eftersom de har så otroligt mystiska funderingar kring vårt barn etc som vi inte kan acceptera men ändå..det höär liksom inte till vanligheterna att jag gormar åt svärfar..;)

• sexhundra

Nån som vet när det är störst risk att få mf? När kan man pusta ut?

• anirahtak
    sexhundra skrev 2012-01-04 22:16:31 följande:
    Efter v.11-12 sägs det att den största risken är över.. Jag kommer att göra ul i v.12+2 så det känns skönt att få se att allt gått bra då..
  • anirahtak
    sexhundra skrev 2012-01-04 22:16:31 följande:
    Ja och största risken är väl egentligen nu v.4-6 och så läste jag någongång att det också är förhöjd risk i v.8-10 och det är väl för att moderkakan tar över då kan jag tänka..
  • Malinn84

Symtomen som hunger o humör Tucker jag kommer o går hela tiden...illamåendet ligger o gror dör under mer eller mindre hela tiden...tröttheten oxå, men känns som man inte "hinner" vara trött med en snart 2åring som vid första graviditeten...

Oxå tittat på barnvagnar...har några alternativ vi fundera på...i dagsläget syskonvagnar som går o fixa till singel för en bra peng. Storasyster kommer ju vara 2,5år så man vet ju inte hur länge det kommer behövas användas men kan nog va skönt o kunna ta till...

• sexhundra

Okej :) tiden går så sjuuukt sakta. 3 veckor kvar till vul. Är så orolig för MA!

• Eddies

Skönt att höra att jag inte är den enda med trytigt humör här.. hehe

jag har börjat skriva en liten dagbok, om symtom och tankar och känslor. Mycket mysigt, jag sitter varje kväll och plitar ner tankar, oro, känslor, symtom etc...

jag skrev just att jag är så jävla irriterad haha

• AngelinFear

Vilket dilemma man har när man är för trött för att äta och för hungrig för att sova...

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012