• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987
    AngelinFear skrev 2012-01-04 21:37:22 följande:
    Jag har också kollat på barnvagnar och redan hittat en favorit hehe :)
    LÄNK KVINNA! Skrattande
  • N1987
    LillStinis skrev 2012-01-04 21:38:02 följande:
    Förberedelseoljan rekommenderar jag varmt. Lite olustig behandling men du vänjer dig. Jag hade den båda förlossningarna 07 och 09 och då vill jag tillägga att 09:an vägde 5 pannor!!! Inga bristningar här inte :)
    Jösses! Då låter det sannerligen som den gjort sitt jobb ordentligt. :D När ska man börja med den?
  • LillStinis

Ju tidigare, ju bättre. Jag minns faktiskt inte, men det är en bra tid innan BF. Däremot har jag hört att kallpressad olivolja ska fungera lika bra för er som vill ha ett billigare alternativ.

• Eddies

MIN RYGG DÖDAR MIG...

tror jag måste lägga mig på golvet och sova eller något, ingenting hjälper. Och mitt humör tryter, blir galen på min hund han har gnällt nu i 4 timmar !! trots att jag varit ut med han X antal gånger..

är det bara jag som har fått ett sunkigt humör senaste dagarna ? :P alla mina värsta symtom har kommit igår och idag !

• Kaksmulan1

Haha, kastade ut min katt i stormen idag för att han mjaua så när sonen skulle sova middag... Irriterad...? Jag..?

• LillStinis

Irriterad är bara förnamnet. Nu har jag varit lugn i två dagar iaf.

• Choccolat

Tokfrans: Då är vi väldigt lika.. Går in i v5 imorrn.. Ett ma och förmodligen ett tidigt mf sen tidigare! Nu är det vår tur!

• sexhundra

Jag har fått ett galet humör. Kan inte styra mig själv..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012