Vi som väntar smått i September 2012
Hej!
Får jag vara med?
Plussade idag men det har inte riktigt gått in än. Andra barnet. BF 8 Sept.
Hej!
Får jag vara med?
Plussade idag men det har inte riktigt gått in än. Andra barnet. BF 8 Sept.
Jag är 26..min man 39! Detta är vårt första gemensamma barn. Han har två..och jag ett..så vi blir fyra stycken barn i familjen.
Hej!
Har inte varit aktiv i tråden direkt, men läser varje dag :)
Är det någon mer vars mage ballat ur fullständigt?! måste skita varedna gång jag ätit eller smuttat 2 munnar kaffe. Får extrem magknip och sen måste jag skita..! ursäkta detaljerna ;)
Har också mycket "mensvärk" så ont ibland s jag står dubbelvikt..vilket oroar mig. Men hade man inte haft det så hade man väl nojjat för det med.
ettplusettt: Hur menar du? Jag har mycket flytningar :/ om det är det du syftar på...
Ettplusett: Svettas? oh vad jobbigt. Har det med att blodgenomströmningen ökar tror du?
Jag är täppt hela tiden men det ebror nog på graviditeten...var det med dottern sist också...
Vart bor alla?
Jag bor i Bredaryd...utanför Värnmo. Flyttade hit från Jönköping för 2 år sedan.
Lilla Pluppen: Grattis!!!!
Mamilla: Ballar din mage också ur av kaffe numera? min mage är helt uppochner..
Lemis: Har ont i brösten och är mera hungrig..konstiga sug, bla på rått kött?!?! en riktigt blodig biff...och jag är vegeterian?! Inget illamående vilket oroar mig lite...mådde pyton när jag väntade min dotter. Mensvärk som kommer och går..ibland svagt molande och ibland regält...nästan så jag tror jag ska få MF...
Lättirriterad...
Mizzy: Jag har också sån värk som du beskriver.. Jag har inte haft det nu, men i min förra graviditet hade jag bruna flytningar.. :) Man får sköra slemhinnor
Fina namn!
Jag åt ingen folsyra förra gången, visste inte ens att man skulle det.
Här blir det en Frank eller Majken.