• Vili

Vi som väntar smått i September 2012

Idag plussade jag efter 15 tröstlösa försöksmånader. Nu efter min första pergotime kur tog det sig äntligen. Vi är så lyckliga. Detta är mitt andra barn, har en son på 3 år men mitt och nya sambons första gemensamma.

• Vili

haha det där med sömn ja..vår tre åring har typ precis börjat sova hela nätter. där halva natten iofs är i vår säng. Dock är morgon här absolut tidigast kl sju..enligt sonen helst senast kl sex. Vad är det med barn och sova länge ;)

• Vili
    LillaPluppen skrev 2012-01-06 08:59:33 följande:
    äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=) är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept! peppar peppar på att allt går bra!    

grattis :) jag skulle också vilja ta ett digitalt men min sambo tycker inte det..han är av det ekonomiska slaget ;)
  • Vili
    Lemis skrev 2012-01-06 11:06:54 följande:
    Vad har ni för symtomer? Mina bröst slutade ömma igår, men idag tidig morgon fram till nu så har jag mått illa och spytt i omgångar.
    usch för att spy. Jag mår konstant lite sådär bakis-illa, har mycket molvärk och är riktigt yrslig...tror egentligen illamåendet hör samman med yrsligheten. Har ganska lågt blodtryck normalt så det är väl det som spökar. Jag är så glad att jag har mycket symptom så man inte bara tror kroppen luras eller nått :)
  • Vili
    LyckligFru skrev 2012-01-06 15:30:23 följande:
    ja det gör väl det, förra gången hade jag ju så tidigt o så tydliga symptom, nu är illamåendet rätt så lindrigt o svullen är jag ju inte alls, el så har jag men inte känner det? kan svullnaden vara lindrigare med barn nummer 2? o molvärk har ja nästan inget.
    Jag tvärtom, med min första hade jag inga symptom alls förrän riktigt sent men nu tycker jag dom kom riktigt tidigt. Lite rädd för att det är tvillingar i magen då jag fått pergotime-behandling och att jag därför har mycket symptom..
  • Vili
    sexhundra skrev 2012-01-06 16:20:11 följande:
    Jag har en fråga. Är det nån som blivit riktigt dålig i magen när dom vatt gravida? För jag vet inte om jag spyr och är dålig för jag är gravid eller om jag har åkt på magsjuka! Nån som har som jag?
    min mage är kaos och är illamående men jag har också funderat på om det är magsjuka av lindrigare sort..
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012