LillaBabyK skrev 2012-01-26 18:17:05 följande:
Äntligen snart fredag och dags att se lillfisen igen :D Ska bli så kul, för den har definitivt blivit större och nu lär vi kunna se både bebis och hjärta. Tråkiga är att då tar vecko ultraljuden slut :( Det har varit så roligt att få se vecka för vecka hur mycket det växer men det finns ju ingen anledning till det efter att det är bekräftat att den lever och att vi självklart ska behålla!
Bra gjort! Jag är så glad för din skull! Jag kan rekommendera Vitaminvatten. Jag dricker den mörkröda, den har vitamin B6 i sig och den stillar mitt illamående och ger mig lite vätska :D Kanske fungerar för andra med!
spännande med ultraljud :) jag har ju gjort tre stycken i och för sig med bara 3 dagar mellan men redan då såg man tydlig skillnad..det ända tråkiga att jag nu slutat blöda är att det inte blir fler ultraljud förrän rul. Meeen det kan man ju överleva :)
just nu äter jag nachochips och salsa sås..hoppas sambon inte kommer hem inom det närmsta jag vägrade nämligen äta middagen innan men nu blev jag sugen på nått att stoppa i mig. Dock inte spagettin och köttfärssåsen han lagat.....
Min sambo är kock och just nu sjukt trött på att jag ratar all hans mat just nu...