Kaksmulan1 skrev 2012-01-09 08:19:46 följande:
LillaM. Jag fick berättat för mig att gravtest, speciellt stickor, mäter hcg över ett visst gränsvärde, tex 25, men INGENSTANS i någon bruksanvisning står det att dom ska känna av HUR mycket hcg det finns i urinen. Detta är nått vi själva kommit på efter febrilt testande och det ät LÅNGT ifrån alla som får stegring på sina test. Sen jag vet att att du har mycket i väskan och känner igen situationen men du blöder inte, du testar positivt.
jag håller med dig !! tappa inte hoppet än !
Kaksmulan1 skrev 2012-01-09 07:44:15 följande:
Oj oj. 5+2 idag och var rejält skakig när jag gjorde välling till sonen. Illamåendet har gjort sitt intrång i min vardag. Nu ligger vi (jag och sonen) i sängen och kollar bolibompa och jag klurar på hur jag ska ta mig till frukostbordet... Och genom dagen. Gud va gött att vara på smällen :) lycklig trots illamåendet.
vi har ganska likadan morgon idag, förutom att jag ligger själv i sängen och kollar vakna med the voice =) hur jag än vänder och vrider på mig så gör tuttarna så otroligt ont ! när jag legat ner länge och ställer mig upp känns det som om dom ska trilla i golvet, så tunga :D:D
inte så mkt illamående ännu, jag grämjer mig bara att min hund snart gnäller och vill ut i 20 minusgrader hehe