litenplutt skrev 2012-01-09 10:56:11 följande:
Jag + igår och vet att lillen blev till på julafton=P
Jag har fått olika datum på olika kalendrar men går efter bebis appen på mob och där är BF 17 Sep.
Efter 2 missfall hoppas vi på 3e gången gillt!
Grattis och välkommen! =)
kavajen skrev 2012-01-09 11:24:09 följande:
Var hos en privatgyn idag för att göra ett vul (fick tiden precis när jag varit hos bm förra veckan och ville inte tacka nej då) Han sa att vi förmodligen inte skulle se hjärtat men vi skulle se hinnesäcken och se att den satt rätt. Så rullar han runt grejen och säger "jag ser ett fint tickande hjärta" så jävla härligt!! :D jag kunde inte riktigt se det för det var så litet än, men han såg det och det är huvudsaken :) är så himla lycklig nu! Det känns så mycket verkligare nu när jag sett fostret (embryon) och hjärtat :) min lyckodag
Vad underbart!!! Stort grattis, vilken häftig känsla!
Eddies skrev 2012-01-09 11:49:52 följande:
Ni får gärna skratta om ni vill för de här låter himla korkat:
-Men vad är det för vitt som kommer ur mina tuttar? :D:D haha
altså de är väl inte mjölk för de kan ju inte komma ännu ?? De är ju inte rinnande, men de är som om de kommer nå vita små korvar ur porerna i bröstvårtan.. hmm (detaljerat) men kan inte ni också inspektera och se om ni ser ngt på er ? eller förklara vad de är ? hahahhahaha
Haha, så har jag också om jag trycker på dem! Även om jag inte är gravid faktiskt, tror det är talgkörtlar!
Ni tjejer som har illamående, när kom ert? Ni som har barn sedan innan har era symtom varit lika båda gångerna?
Har ännu klarat mig från illamåendet (idag v.5+5) som började i v. 6-7 med sonen undrar om jag kan ropa hej denna gång eller om det kommer att komma?! Borde det inte gjort det redan nu isåfall?