N1987 skrev 2012-01-09 18:54:15 följande:
Vad tråkigt att höra om din BM.. Du kanske borde fundera på att byta, så länge det känns rätt för dig så klart. Jag hoppas att min BM är engagerad och tar sig tid. Det är ju superviktigt! :)
Ja det är jättesvårt för hon har alltid varit engagerad tidigare och hört av sig och så när hon vetat att jag haft min hyperemesis (extremt graviditetsillamående) och undrat hur det gått när jag varit inlagd för det. Så det är väl kanske så, att hon är fullbokad som de sa från början och att hon i sig inte ser skäl till att vi behöver träffa just henne tidigare. Hon sa att hon skulle boka in oss hos läkare iaf och det är huvudsaken, för om jag får hyperemesis igen så kommer jag ganska fort bli ganska dålig och behöva starkare mediciner.
Malva84 skrev 2012-01-09 19:09:18 följande:
Inget vul för mig utan nästa besök blir efter det vanliga ultraljudet v 18, puh känns riktigt långt att vänta. Verkar som många här gör vul....
Ja här beror det på komplikationer, X, förlorat barn i magen pga missbildningar und so weiter. Så oro=enorm. Speciellt mellan v 13-18 när Wilma tappade i tillväxten, så nu kommer vi följas upp mer även senare.
Smurfan87 skrev 2012-01-09 19:16:11 följande:
t var det tidigaste dem gjorde det och det är hos en privat. Tror att de väntar till v 8 för att vara säkra på att man kan se hjärtat och att allt så långt är "välskapt" :) längtar något otroligt jag med, tror att det kanske kan vara två små rackare där inne :)
Åh varför tror du att det är två?