• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Kaksmulan1

Vili. Jag har som du. Massa flytningar. Känns som om mensen rinner till, då får man kuta till toa och kolla. Lite jobbigt men ofarligt i alla fall.

• Dag och natt

Vad tråkigt makeawish! Skönt att höra att du är vid gott mod iaf! Jag hoppas verkligen att det tar sig för er snart igen. {#emotions_dlg.flower}

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Hbg33
    irmaqueen skrev 2012-01-09 20:48:49 följande:
    Hej! Inte varit inne här sen juldagen, har inte orkat. Det blev tyvärr ett mycket tidigt mf här. Det var hemskt de första dagarna, men det var ändå så lindrigt mf man kan ha tror jag. Det var väldigt tidigt, ca 4+2. hade inte ont alls och blödde inte särkilt mycket. Blev gravid på första försöket så har ju inte kämpat så mycket heller. Jag har gråtit och varit arg, men nu känns det nästan som det inte hänt. Nu kan jag vara glad över att vi kunde bli gravida iallafall :) Lycka till ni andra, jag är vid gott mod, det kommer bli bebis för oss med förr eller senare :)
    Va tråkigt att läsa detta. Detta är ju precis det många av oss är rädda för. Men som du säger så får du se det positiva i att du kunnat bli gravid lätt. Och om man nu ska få MF så är det lika bra att få det så tidigt så att man kan gå vidare igen. Lycka till i barnverkstad, snart är det din tur igen ska du se!
  • Den lilla M
    Hej! Inte varit inne här sen juldagen, har inte orkat. Det blev tyvärr ett mycket tidigt mf här. 
    beklagar ! kramar
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Skrutt 83

Vili: har också mkt flytningar! Hade det med sonen också!

N1987: spännande med vul imorgon, håller tummarna!!

• Sandyfication
    Hej! Inte varit inne här sen juldagen, har inte orkat. Det blev tyvärr ett mycket tidigt mf här. Det var hemskt de första dagarna, men det var ändå så lindrigt mf man kan ha tror jag. Det var väldigt tidigt, ca 4+2. hade inte ont alls och blödde inte särkilt mycket. Blev gravid på första försöket så har ju inte kämpat så mycket heller. Jag har gråtit och varit arg, men nu känns det nästan som det inte hänt. Nu kan jag vara glad över att vi kunde bli gravida iallafall :) Lycka till ni andra, jag är vid gott mod, det kommer bli bebis för oss med förr eller senare :)
    Usch vad tråkigt att höra Önskar er ny lycka och nya friska tag när ni är redo igen.
  • ettplusett

Märker nu när jag ligger i sängen för att sova att jag inte kommer till ro. Är jättetrött men kan inte slappna av så pass mycket att jag somnar. Någon mer som känner så?

• irmaqueen
    Sandyfication skrev 2012-01-09 21:51:50 följande:
    Usch vad tråkigt att höra Önskar er ny lycka och nya friska tag när ni är redo igen.
    Tackar för era lyckönskningar :) Vi fortsätter som förut redan nu, pratat med BM och de menar att när man blir gravid igen så är kroppen redo. Känner även att jag faktiskt kommit igenom detta mentalt på ett bra sätt redan, sjukskrev mig några dagar efter detta och har varrit mycket ledig. Haft mycket tid att tänka och ta hand om mig själv. Sambon är ett bra stöd, även om han inte förstår riktigt hur det kändes för mig. Men man kan ju inte begära att alla ska fatta heller ;) det är ju annorlunda för oss tjejer som känner i kroppen vad som händer och hinner bygga upp stora förväntningar.

Vill önska er andra ett stort lycka till, ha en underbar graviditet, snart är ni mammor:)
  • jplust

Någon mer som haft bruna flytningar?

Jag hade det dagen jag skulle fått mens och nu idag igen. Väldigt ljus ljust bruna som sedan gick över till vita/genomskinliga igen.

ettplusett: jag hade så första veckan. Kunde bara inte sova,massa tankar och svårt att stänga av liksom.

• LillaPluppen
    Ego86 skrev 2012-01-09 20:39:28 följande:
    Hoppar in här! 26-årig tjej från Stockholm som plussade i går (första försöket och såå overkligt). Någon får gärna lägga till mig på BF-listan. BF 7/9, första barnet
    Grattis och välkommen!=)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012