• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • sexhundra

Jag gick in i v7 idag och mitt illamående började lite smått i fredags, men idag är det helt sjukt! Kan inte flytta mig utan att spy, mår så illa att jag bara vill dö. Kom inte till jobbet idag, då jag va fast på toan. Ingenting hjälper!!! Nån som vet nått?

• LillaBabyK
    litenplutt skrev 2012-01-09 13:03:59 följande:
    Ni som köper streck testerna... är d inte bättre o köpa clearblue som visar om du är eller inte är gravid och även vikken vecka du är på??
    Jag har bara köpt dem och dem har vart toppen=D Så slipper man stå där med ett halv taskigt streck och man e osäker på vad d egentligen visar.
    Bara en tanke.   

Idag mår jag illa och molvärk... 4+0 idag.  
    Jag föredrar streck. Känns mer som att dom kan visa tidigare än digitalt, att digitalt är starkt ja eller starkt nej. Tänk om det är svagt pytte ja och så missar man det! Nu är det säkert inte så men så känns det :)

Mina streck har varit väldigt tydliga egentligen, det är ens egna hjärna som spökar med en.
  • Choccolat
    sexhundra skrev 2012-01-09 13:13:04 följande:
    Jag gick in i v7 idag och mitt illamående började lite smått i fredags, men idag är det helt sjukt! Kan inte flytta mig utan att spy, mår så illa att jag bara vill dö. Kom inte till jobbet idag, då jag va fast på toan. Ingenting hjälper!!! Nån som vet nått?

Du kan få piller hos bm...
  • Alicias

Här är en till som mår rejält illa idag. Jag har också världens craving efter äpplen och jordgubbar. Mår illa av att bara se mat på bild eller tv just nu. Men det är så värt det! Jag mår mer än gärna illa i 9 månader bara vi får vårt lilla pyre!

• litenplutt
    LillaBabyK skrev 2012-01-09 13:13:56 följande:
    Jag föredrar streck. Känns mer som att dom kan visa tidigare än digitalt, att digitalt är starkt ja eller starkt nej. Tänk om det är svagt pytte ja och så missar man det! Nu är det säkert inte så men så känns det :)

Mina streck har varit väldigt tydliga egentligen, det är ens egna hjärna som spökar med en.

Ja d e nog en smaksak=P

• Amanda 231

GRATTIS LillaPluppen! =) 
    Ska bara kolla men visst är det så att om man får ett positivt så ska man egentligen inte behöva testa igen om strecken är starka?`ser att alla har testat flera gånger och undrar nu om jag också bör göra det för att vara säker men har tagit rfsus gravtest och fått fina streck så då borde jag inte behöva göra flera eller vad tycker ni?=)

• LillaPluppen
    Amanda 231 skrev 2012-01-09 13:33:19 följande:
    GRATTIS LillaPluppen! =) 
    Ska bara kolla men visst är det så att om man får ett positivt så ska man egentligen inte behöva testa igen om strecken är starka?`ser att alla har testat flera gånger och undrar nu om jag också bör göra det för att vara säker men har tagit rfsus gravtest och fått fina streck så då borde jag inte behöva göra flera eller vad tycker ni?=)
    Tack=)

Nä så fint streck som du fått så går det ju knappt att få någon ökning till, grattis själv!

Det är ett sånt starkt streck jag väntar på=)
  • Skrutt 83
    sexhundra skrev 2012-01-09 13:13:04 följande:
    Jag hade fruktansvärt jobbigt med mitt illamående när jag väntade sonen. Köpte SEA-band på apoteket som jag tyckte hjälpte bra! De trycker på akupunktur-punkter på hanledernas insida. Finns även åksjuketabletter man kan ta, tror de heter Prostafen, men kolla på apoteket.

Något som hjälpte mig var att börja morgonen men någon klunk coca-cola. Låter inte så nyttigt kanske men höll det till bara någon klunk så var inte så farligt! :) Men det hjälpte. Prövade eftersom man brukar må bättre av Coca-cola vid magsjuka.
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012