Inlägg från: Amanda 231 |Visa alla inlägg
  • Amanda 231

Vi som väntar smått i September 2012

GRATTIS LillaPluppen! =) 
    Ska bara kolla men visst är det så att om man får ett positivt så ska man egentligen inte behöva testa igen om strecken är starka?`ser att alla har testat flera gånger och undrar nu om jag också bör göra det för att vara säker men har tagit rfsus gravtest och fått fina streck så då borde jag inte behöva göra flera eller vad tycker ni?=)

• Amanda 231

Tror man ska vara glad att man mår bra behöver inte betyda något dåligt :) finns ju dom med symtom som får mf också! Tycker att man ska tänka positivt och leva i nuet :) den enda gången jag börjar må illa är om jag är hungrig och måste äta ofta =) sen får många illamående förrän vecka 6-7 och du är ju bara i 5+1 så inte fulla 6 veckor.

• Amanda 231

Bruna flytningar kan ju bero på masa saker tex samlag, känslig livmodertapp och kvar lämnad mens så lägg dig och vila =)

• Amanda 231

Min barnmorska berättade att man helst inte ska äta tillskott utom folsyra utan hellre äta mer nyttig mat och järn om det behövs.

• Amanda 231
    StarStruck skrev 2012-01-15 21:29:16 följande:
    När är det "okej" att köpa vagn? Jag har hittat en exakt sån jag verkligen vill ha på blocket:(
    man kan ju köpa när man vill, man kan ju köpa en och låta den stå på affären för om det skulle hända något får man pengarna tillbaks =)
  • Amanda 231

Fick görs en vul idag och man såg ingen hjärta ännu är i v 5+4 men ska dit i vecka sju så då borde det börjat ticka :)

• Amanda 231

Ååh tips på illamående ?? Ångrar mig då jag sa att jag längtade tills jag fick mer symtom!!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012