Vi som väntar smått i September 2012
äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=)
är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept!
peppar peppar på att allt går bra!
äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=)
är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept!
peppar peppar på att allt går bra!
Tack alla!=)
känns som en fantastisk start på året. Hoppas verkligen att det blir en septemberbebis! eller ja tidigast augusti. Första barnet kom nämligen spontant i vecka 27+3 så jag är liiiite inställd på att få lite för tidigt. Men bara för det så får man väl gå till vecka 42=)
nån mer än jag som dricker mycket light läsk i vanliga fall? Har lite av ett pepsimax beroende men ska sluta illa kvickt nu när jag är gravid tänkte jag. Det får bli smaksatt bubbelvatten eller i värsta fall vanlig läsk om det är akut:P haha
känns ju som ett väldigt lätt beslut att ta när det inte bara är mig själv jag "förstör"
Gällande det där med kramper och värk så hittade jag detta i en tråd som jag skrev o börja av förra graviditeten.
Hade dessa kramper i 1-2 veckor men usch va obehagliga de va. Kändes typ som panikmagsjuka men ändå inte.
Får molvärk, börjar svettas blir yrslig och illamående. Det kommer lite då och då under dagen men är inte så jättefarliga dagtid.
Värken håller i sig från 5-15 minuter och sen är allt frid och fröjd igen.
Men inatt vaknade jag av en sån extrem molvärk, illamående och svettningar, var hur trött som helst så jag försökte somna om men det gick inte. Värken känns typ som när man är magsjuk. Värken höll nog i sig över 30-40 minuter och jag var upp och gick på toaletten, tog en ipren och gick och la mig igen. Lyckades till slut somna om men satan va obehagligt det va. Ska man stå ut med sånt här varje natt nu???