• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • FruFH

Ahaa, då var det fler gamlingar här än jag trodde Skrattande

Absolut inget ont mot er som är yngre, jag tror fortfarande att jag tillhör er egentligenFlört

• LillStinis

30 här, väntar tredje barnet. ;)

• Dag och natt

Grattis alla nyplussade!

I dag har vi varit iväg och köpt en kolsyremaskin. Tänker att det är ganska skönt att ha hemma när man är sugen på något annat än bara vanligt vatten, och som någon skrev så kan det också hjälpa mot eventuellt illamående.

Nu är det bara tre dagar kvar innan jag har vul! Kommer inte se så mycket men hoppas på att de åtminstone kan se så att ägget inte växer i äggledaren. Då försvinner iaf en oro för tillfället. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • kavajen
    Choccolat skrev 2012-01-07 18:53:15 följande:
    Kavajen: JA man ser skillnad på magen!!! KUL!
    Jaa! Fast det är lite jobbigt också, för det blir ju svårt att dölja
  • Den lilla M

här är en till på 30 !!

Själv jobbar jag på min sprut skräck just nu. Ska ju ta en fragminspruta varje dag under den här graviditeten eftersom dem efter en drös med tester o olika vändor har upptäckt att jag har faktor V leiden. Vilket dem tror har orsakat mina tidigare MF.
    Men urk ush och fy vad jag tycker att det är jobbigt att sticka in nålen i magen varje kväll.. men funkar det så är det värt varenda spruta jag får ta  

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M
    CharlieGto skrev 2012-01-07 19:13:17 följande:
    Hoppar in här då jag plussade i dag :)) BF 14 sept...
    välkommen hit !! vår bf tråd hittar du länk till längst upp..
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Hoppas på en 3a

Hej vet inte om jag skrivit här tidigare men tänkte hoppa med här. Plussade på nyårsafton, mitt tredje barn men sambons första. BF 8-9/9 lite olika vart man tittar. 28år och från Stockholm så jag kanske tillhör gruppen mittemellan ung och gammal eller nåt :) Jag har bokat vul till den 23:e men det känns ju som en evighet dit. Har inte bokat BM än då jag fick kontakt med en jätte vresig kvinna på mamamia, nån som har några rekomendationer på trevliga BM i Sthlm? Trots tidigare två barn känner jag mig helt ny då dom är lite äldre. Är det någon som kan lägga till mig på BF listan, går inge bra från telefonen.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012