• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Enniie

Nu är man sådär jääääättetrött igen. Men har inte ro nog att gå o lägga mig. Halsbränna har man också? Har ni börjat titta/handla bebissaker än eller har ni kanske sparat? Vi sålde/gav bort allt då vi inte skylla ha mer, så nu måste vi skaffa ALLT igen...

• Den lilla M

jag tror inte jag kommer köpa nått förns runt slutet av månad 7.. är nog lite förstörd av mina MF Obestämd!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • N1987

Hoppas på en 3a: grattis och välkommen! Jag har också bokat VUL den 23e.. Det är så långt dit, usch! Även jag plussade på nyårsafton förresten. Jag har fått många tips om barnmorskorna i gamla stan, dom är tydligen superbra och där har jag bokat tid för inskrivning i v 8. Går man där får man dessutom föda på BB Stockholm där dom tydligen har värsta lyxrummen med supersköna sängar, kabeltv, egen massagedusch på rummet och sånna saker. Tydligen väldigt eftertraktat att föda där! :)

• Den lilla M
    N1987 skrev 2012-01-07 19:51:08 följande:
    Hoppas på en 3a: grattis och välkommen! Jag har också bokat VUL den 23e.. Det är så långt dit, usch! Även jag plussade på nyårsafton förresten. Jag har fått många tips om barnmorskorna i gamla stan, dom är tydligen superbra och där har jag bokat tid för inskrivning i v 8. Går man där får man dessutom föda på BB Stockholm där dom tydligen har värsta lyxrummen med supersköna sängar, kabeltv, egen massagedusch på rummet och sånna saker. Tydligen väldigt eftertraktat att föda där! :)
    tydligen gäller inte det där längre, med att man får föda på BB sthlm om man går hos dem iaf inte någon garanti. Men dem ska iaf vara bra
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Enniie

Lilla M: vad hemskt att höra. Då håller jag alla tummar att det går vägen denna gång!

• N1987

Inte? Jag pratade med en tjej som går hos dem och ligger på BB Stockholm nu och enligt henne ska det tydligen vara så. Fast för mig spelar det iof inte så jättestor roll, vill ju bara att den lill* ska må bra.

• FruFH
    Den lilla M skrev 2012-01-07 19:13:51 följande:
    här är en till på 30 !!

Själv jobbar jag på min sprut skräck just nu. Ska ju ta en fragminspruta varje dag under den här graviditeten eftersom dem efter en drös med tester o olika vändor har upptäckt att jag har faktor V leiden. Vilket dem tror har orsakat mina tidigare MF.
    Men urk ush och fy vad jag tycker att det är jobbigt att sticka in nålen i magen varje kväll.. men funkar det så är det värt varenda spruta jag får ta  
    Vad är faktor V leiden? Nyfiken... men du behöver såklart inte svara om du inte vill
  • Alicias
    N1987 skrev 2012-01-07 20:20:44 följande:
    Alicia: här är en stockholmare :)
    Kul

Läste på din presentation. Vi har haft ganska lika ser jag. Jag har visserligen "bara" haft två missfall, men också tidiga. Plussen har blivit svagare kort efter BIM och sedan blödningar. Ska också på tidigt VUL, vecka 6+5!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012