• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Smurfan87

Jag känner också så. Min sambo är också väldigt avvaktande. Tror att det beror på osäkerhet då barnet blivit till med spermadonator. Men jag tror inte han vill visa att han är glad eller om det bara är så att som många brukar säga att män inte förstår på samma sätt förrän de sett bilder eller tom har barnet i sina armar.....

• Kaksmulan1
    FruFH skrev 2012-01-07 21:21:16 följande:
    Nej vad tråkigt!
    Helt spontat tänker jag: prata med honom om hur du känner. Han är kanske inte alls medveten om att det sårar dig. Kram

han vet.. han är bara otroligt jordnära och logisk. var samma sak när vi väntade sonen, hans reaktion kom väl i v12 -13, när han andades ut lite efter kuben. får hoppas att det blir bättre med tiden..
  • Kaksmulan1
    Smurfan87 skrev 2012-01-07 21:28:05 följande:
    Jag känner också så. Min sambo är också väldigt avvaktande. Tror att det beror på osäkerhet då barnet blivit till med spermadonator. Men jag tror inte han vill visa att han är glad eller om det bara är så att som många brukar säga att män inte förstår på samma sätt förrän de sett bilder eller tom har barnet i sina armar.....

min man va definitivt inte käslomässigt med förrän han höll lilleman i sina armar, sen va det kört, love at first sight Hjärta
  • Lemis

Idag har jag inte några symtomer alls jämfört med igår när spydde hela förmiddagen. Skumt att symtomer kommer och går. Har ni fått större bröst? Mina har blivit lite större, och oftast är de uppsvullna på natten sen går de tillbaka på dagen. Jag har heller inte haft så mycket växtvärk. Men det är väl så att de kommer och gå. Kan ju inte växa hela tiden.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • kavajen
    Lemis skrev 2012-01-07 21:38:22 följande:
    Idag har jag inte några symtomer alls jämfört med igår när spydde hela förmiddagen. Skumt att symtomer kommer och går. Har ni fått större bröst? Mina har blivit lite större, och oftast är de uppsvullna på natten sen går de tillbaka på dagen. Jag har heller inte haft så mycket växtvärk. Men det är väl så att de kommer och gå. Kan ju inte växa hela tiden.
    Mina bröst har växt.. Kanske inte jättemycket, men bhn trycker på nu, så lite har de växt och växtvärken har börjat gå över lite faktiskt! Annars har jag inga direkta symtomer.. 
  • Vili

mina bröst ömmar så jag tror de ska trilla av..aj.
    Hormonet gör så humöret svajar skällde ut mitt ex alltså min sons pappa och kallade honom oansvarig, han undrade varför ja blev så arg så fort...hehe om han bara visste :P

• Lemis

Ni som ska på vul vilken vecka är ni i då? Jag ska på vul den 20 januari. Då går jag in i vecka 7.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • N1987
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-07 20:49:39 följande:
    Lite ledsen ikväll. Min man är så himla avvaktande till hela graviditeten. Känns inte som om han är glad. :( visst, man vet ju aldrig hur det går och vi har ju haft missfall och så men jag tänker inte alls i de banorna nu, känner mig säker på att detta kommer gå bra. Önskar bara att han inte va så himla reserverad.
    Usch vad tråkigt.. Du är ju kvinna och bär barnet i din mage, det är ju också din känsla av att det kommer gå bra. När man är pappa och inte kan "känna" den där känslan som du kan kanske det är svårare att glädjas om ni haft missfall tidigare. Ju längre dagarna går tror jag att han kommer att glädjas men jag förstår att du blir ledsen när han är avvaktande. {#emotions_dlg.flower}
  • N1987
    Lemis skrev 2012-01-07 21:42:32 följande:
    Ni som ska på vul vilken vecka är ni i då? Jag ska på vul den 20 januari. Då går jag in i vecka 7.
    Jag ska på VUL på tisdag, då är jag i v 5+0 och förväntar mig inte att man ser något annat än en hinnsäck. Nästa VUL är den 23 januari då jag är i v 6+6 :)
  • Vili
    Lemis skrev 2012-01-07 21:42:32 följande:
    jag ska ringa och boka tid på måndag...tänkte gå så sent som möjligt så det eventuellt finns chans att se hjärtslag. har utomkvedshavndeskap bakom mig plus nu en pergotime kur där tre ägg mognade så måste dels se så det sitter rätt och helst att det inte är tre.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012