• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LöjligaFamiljen

Prova med åksjuketabletter mot illamåendet...

Jag tror nig foglossning börjar smyga sig på :/

• sexhundra

Kommer inte åt några förns på måndag!!apoteket är stängt!

• LöjligaFamiljen

Men det brukar finnas i vanliga mataffärer..

• N1987

Jag kom just på att vi kan skita fullständigt i beach 2012 och ligga och svulla glass istället. För vi SKA vara tjocka! Skrattande

• kavajen
    N1987 skrev 2012-01-07 16:27:06 följande:
    Jag kom just på att vi kan skita fullständigt i beach 2012 och ligga och svulla glass istället. För vi SKA vara tjocka! Skrattande
    Åh, vad skönt! Så har inte hunnit tänka än! Då behöver man ju inte stressa ihjäl sig i mars-april för att bli smal , för det kommer ju ändå inte gå! 

Så, nu går jag och steker hamburgare och gör pommes (och en stor sallad, för man behöver ju näring ändå.. Haha!) 
  • kavajen

På tal om sallad, jag har alltid i feta ost i mina sallader. Kan man äta fetaost? Jag har läst att man inte får äta opastöriserad ost, men jag har NOLL koll på vad som menas med det!

• MiaMy
    kavajen skrev 2012-01-07 16:38:43 följande:
    På tal om sallad, jag har alltid i feta ost i mina sallader. Kan man äta fetaost? Jag har läst att man inte får äta opastöriserad ost, men jag har NOLL koll på vad som menas med det!
    Jag hade exakt samma fundering i förmiddags. Hittade detta:

se.babycenter.com/pregnancy/nutrition/foodsafety/cheeseexpert/

Enligt den sidan är det säkert att äta feta-ost Glad Och en del andra ostar också! Det är ju så gott!
  • kavajen
    MiaMy skrev 2012-01-07 16:41:51 följande:
    Jag hade exakt samma fundering i förmiddags. Hittade detta:

se.babycenter.com/pregnancy/nutrition/foodsaf.../

Enligt den sidan är det säkert att äta feta-ost Glad Och en del andra ostar också! Det är ju så gott!
    Jättebra sida! Tack!

ÄLSKAR ost! Och tyvärr älskar jag mögelost, bireost och sånt man inte får äta :-/ och självklart så är jag supersugen på det. Yey! 
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012