• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Eddies
    Enniie skrev 2012-01-07 11:18:41 följande:
    Edd, tack! 3/9, fjärde barnet.
    fixat =)
  • Choccolat

Ja precis! Normalt tack skulle ge total lycka!!! Såg du någon som hade 3+ på den sidan?

Ja, det får vi verkligen! Som riktigt störande lattemorsor!!! Ha ha

• Eddies
    Den lilla M skrev 2012-01-07 11:27:06 följande:
    Tänk på att dem flesta husbyggen tar 8-12 veckor längre tid än beräknat ! Målarfärgsångor och lack lukt hänger kvar i ca 1-2 veckor från o med att dem, det gäller att ventilera och återigen ventilera!! 
    ja det blir nog att ha kvar lägenheten tills vi vet att NU kan vi flytta in.. för då kan jag och bebisen vara i lägenheten tills huset är klart. man vågar inte riskera något..
  • Eddies

SMURFEN: vilken underbar lista. var det bara jag som började grina av att läsa den? hahah

• Den lilla M
    Choccolat skrev 2012-01-07 11:28:51 följande:
    Ja precis! Normalt tack skulle ge total lycka!!! Såg du någon som hade 3+ på den sidan?

Ja, det får vi verkligen! Som riktigt störande lattemorsor!!! Ha ha
    ja precis dem där som alla suckar åt och tänker måste dem  ha sina barnvagnar där, kan dem inte gå någon annan stans haha!

Ja det var flera som hade fått 3+ på dag 16-18 efter äl  
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Den lilla M

MIkaela: ja förbi vecka 9 är första steget...

• Choccolat

Lilla M: exakt dom!!!
    Fan.. Jag var ju på äl+15.. Ska då alltid vara värst!

Den där listan med underbara saker att vara gravid.. Tårarna bara rinner när jag läser... Så underbart och jag längtar ihjäl mig..

• Den lilla M

Mikaela: Här är en kopierad bild från FF dag 15 efter ÄL så du är inte värst !!

• Enniie

Är det någon annan som lider av extrem trötthet? Idag är jag så trött så jag knappt orkar stå på benen.... -.-

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012