• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • MiaMy
    Smurfan87 skrev 2012-01-06 22:29:26 följande:
    Beställde precis en sån där gravid dagbok :) ska bli mysigt att fylla i :) tror att det kan vara en rolig grej att ge sitt barn när de tex fyller 20 :)
    Så mysigt det låter! {#emotions_dlg.flower}
    Värt att fundera på om man kanske ska skaffa en sån...
  • Ma JoLi
    Smurfan87 skrev 2012-01-06 22:29:26 följande:
    Beställde precis en sån där gravid dagbok :) ska bli mysigt att fylla i :) tror att det kan vara en rolig grej att ge sitt barn när de tex fyller 20 :)

Har hört att ska finnas någon variant på nätet? Någon som har hört talas som något sådant?
  • Vili

min craving förra graviditeten var kanelbullar, kunde äta 2 plåtar på en dag. Inte bra! 20kg gick jag upp, gick ner dom igen men denna graviditeten ska jag INTE missbruka kanelbullar!!

• LöjligaFamiljen

Mikaela: jag har tvillingar på 18 månader och med den testade ja pos redan på bim-7. Men ja tror inte att det syns på gravtest om det är två...

• Mamilla
    Vili skrev 2012-01-06 22:48:48 följande:
    min craving förra graviditeten var kanelbullar, kunde äta 2 plåtar på en dag. Inte bra! 20kg gick jag upp, gick ner dom igen men denna graviditeten ska jag INTE missbruka kanelbullar!!

Ha, jag missbrukade glass, zoo apor och kex choklad under förra graviditeten. Det resulterade i +35 kg!! Bm tyckte det var för mycket. (sjukligt mycket enligt mig) men har gått ner 30 nu, lagom till den här graviditeten.. Nu vill jag missbruka äpplen och apelsin! Nyttigt iaf
  • Choccolat

Löjliga familjen: Jag fick höra att hcg kan stiga fortare med tvillingar.. Jag är v4+1 och ett och på digitaltest borde jag få 2-3.. Eller 1-2 om den inte hunnit med.. Jag fick 3+ idag.. Hippo sa till mig i en annan tråd att hon visste någon som fått liknande på sina tester.. Jag testade även väldigt starkt innan bim.. Själv har jag aldrig funderat över detta så jag har ju ingen aaaaning!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012