• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Mamilla
    Svarta katten skrev 2012-01-06 17:48:08 följande:
    Hihi, ja jag har testat 2 gånger hittills.

Jag som bara testat mig en gång. Kanske bör testa mig en gång till för säkerhetens skull. Blir nojig! Haha
  • Ma JoLi
    Mamilla skrev 2012-01-06 17:57:32 följande:

Jag som bara testat mig en gång. Kanske bör testa mig en gång till för säkerhetens skull. Blir nojig! Haha

Haha, det ska nog räcka med än gång =) Själv testade jag med tre olika tester i morse, mest för att Testlagrets visade ett så svagt streck att jag inte vågade lita på det förrän jag testat med ett CB med veckoindikator =)
  • Svarta katten
    fliisan skrev 2012-01-06 17:22:08 följande:
    Hej hej plussade 30/12 och bf är 4/9 om vi räknat rätt :)

Härligt! Grattis grattis!
  • MiaMy
    Mamilla skrev 2012-01-06 17:57:32 följande:
    Jag har också bara testat mig en gång, och det var på nyårsafton...Det verkar som att många testar många gånger, nästan så man blir nojig och undrar om man själv ska köpa fler tester... Speciellt då jag inte har några symptom just nu, känns som att jag behöver försäkra mig om att den lilla mymlan ligger kvar i magen! Tungan ute

Men det ska nog räcka med ett positivt test egentligen tror jag Glad
  • N1987
    MiaMy skrev 2012-01-06 18:16:02 följande:
    Jag har också bara testat mig en gång, och det var på nyårsafton...Det verkar som att många testar många gånger, nästan så man blir nojig och undrar om man själv ska köpa fler tester... Speciellt då jag inte har några symptom just nu, känns som att jag behöver försäkra mig om att den lilla mymlan ligger kvar i magen! Tungan ute

Men det ska nog räcka med ett positivt test egentligen tror jag Glad
    Klart det ska räcka med ett! :) Jag testar mig varje morgon tills testerna är slut. Jag har ju haft 4 MF och det har definitivts synts på testen när det varit på gång. INTE denna gång dock Skrattande
  • MiaMy
    N1987 skrev 2012-01-06 18:23:33 följande:
    Klart det ska räcka med ett! :) Jag testar mig varje morgon tills testerna är slut. Jag har ju haft 4 MF och det har definitivts synts på testen när det varit på gång. INTE denna gång dock Skrattande
    Hoppas verkligen att det går bättre för dig denna gång!! {#emotions_dlg.flower}
  • Mamilla
    MiaMy skrev 2012-01-06 18:16:02 följande:
    Jag har också bara testat mig en gång, och det var på nyårsafton...Det verkar som att många testar många gånger, nästan så man blir nojig och undrar om man själv ska köpa fler tester... Speciellt då jag inte har några symptom just nu, känns som att jag behöver försäkra mig om att den lilla mymlan ligger kvar i magen!

Men det ska nog räcka med ett positivt test egentligen tror jag

Jo men man blir lite nojig ändå. Jag har ju ingen koll alls känns det som ;) haha. Men jag överväger faktiskt att testa mig en gång till, har ett test i skåpet. Visst var det förre testet väldigt tydligt men ändå.

Hoppas att lilla räkan i magen inte är ren inbillning :o
  • Choccolat

Jag vill inte vara negativ och jävlig men när jag fick ma så hade jag alla symptom man kan ha varendaste dag, mina test var klockrena, till och med långt efter framkallat mf.. Ni som inte har massa symptom eller vansinnesstarka test, försök att inte noja då det inte behöver betyda ett skvatt! Sen har jag självklart förståelse för alla som känner efter, analyserar och testar! Det är ju så superkul!!!!!

• Hbg33
    Choccolat skrev 2012-01-06 18:52:52 följande:
    Jag vill inte vara negativ och jävlig men när jag fick ma så hade jag alla symptom man kan ha varendaste dag, mina test var klockrena, till och med långt efter framkallat mf.. Ni som inte har massa symptom eller vansinnesstarka test, försök att inte noja då det inte behöver betyda ett skvatt! Sen har jag självklart förståelse för alla som känner efter, analyserar och testar! Det är ju så superkul!!!!!
    Det har du nog rätt i.. Har aldrig hört eller läst att ju mindre symptom/svagare streck på stickor betyder större risk för missfall. Nä, det är nog bara som man nojar sig isf. Men självklart förstår jag att man ändå analyserar varenda liten sak o symptom, för man vill ju så gärna ha kvar det lilla livet. Ja, det är inte lätt alltså. Men man får försöka slappna av så gott det går.
  • Den lilla M
    Choccolat skrev 2012-01-06 18:52:52 följande:
    här finns en till som verkligen håller med dig om detta !!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012