• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987

Grattis och välkommen Ma JoLi! :) Lemis: Stackare som har börjat spy..:( Själv har jag bara lite ömma bröst, kissar ofta och är hungrig som jag vet inte vad! Det ilar och molar i magen titt som tätt också :)

• MiaMy

Grattis alla nya!! Glad

Godmorgon/God förmiddag!

Inatt vaknade jag och ville verkligen spy... Första gången jag kände illamående. Samtidigt var jag hungrig Skrattande Lite konstigt. Men jag kunde somna om och det gick över.

Nu känner jag inget, är bara ärkeförkyld Tungan ute

• Ma JoLi
    N1987 skrev 2012-01-06 11:17:42 följande:
    Grattis och välkommen Ma JoLi! :) Lemis: Stackare som har börjat spy..:( Själv har jag bara lite ömma bröst, kissar ofta och är hungrig som jag vet inte vad! Det ilar och molar i magen titt som tätt också :)

Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}

Har inga direkta symtpom så jag blev rätt förvånad i morse =) Är visserligen hungrig, har varit lite taskig i magen till och från på senare tid och fått ett par små finnar...men det är ju sånt som kan hända även om man inte är gravid.  
  • Ma JoLi
    {#emotions_dlg.flower}MiaMy skrev 2012-01-06 11:18:45 följande:
    Grattis alla nya!! Glad

Godmorgon/God förmiddag!

Inatt vaknade jag och ville verkligen spy... Första gången jag kände illamående. Samtidigt var jag hungrig Skrattande Lite konstigt. Men jag kunde somna om och det gick över.

Nu känner jag inget, är bara ärkeförkyld Tungan ute
    Tack så mycket!
  • mizzy

Hoppar också in här :) Är i vecka 6

Har haft ont i magen till och från som en tok, ibland känns det som mensvärkar ibland känns det mer som någon knådar mina inälvor och ibland som tusen nålar.

Är det någon av er som haft problem med brun/rosa flytningar ?
    Jag har haft det inte mycket bara pytte men har hört att det är ganska vanligt i tidig graviditet, ska till mitt första hälsosamtal på tisdag hos BM.

Är lite orolig måste jag erkänna över mina flytningar :S

GRATTIS TILL ALLA SOM PLUSSAT OCH VÄNTAR SMÅTT I SEPTEMBER!! 

• sexhundra

Ni som vaknade med illamående idag, vilken vecka är ni i?

• MiaMy
    sexhundra skrev 2012-01-06 11:23:40 följande:
    Ni som vaknade med illamående idag, vilken vecka är ni i?
    Jag är i v. 5+1 tror jag, något där omkring. Men som sagt, det försvann när jag somnade om Tungan ute
    Har du också haft illamående? Vilken vecka är du i?
  • Frokenpilla

Lemis: Har ont i brösten och är mera hungrig..konstiga sug, bla på rått kött?!?! en riktigt blodig biff...och jag är vegeterian?! Inget illamående vilket oroar mig lite...mådde pyton när jag väntade min dotter. Mensvärk som kommer och går..ibland svagt molande och ibland regält...nästan så jag tror jag ska få MF...
    Lättirriterad...

• Frokenpilla

Mizzy: Jag har också sån värk som du beskriver.. Jag har inte haft det nu, men i min förra graviditet hade jag bruna flytningar.. :) Man får sköra slemhinnor

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012