• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Kaksmulan1

Godmorgon. Här hemma använder vi inte ens väckarklocka längre. Senast 7 varje dag väcker vår solstråle oss! Fast tv i sovrummet och bolibompa så är.det faktiskt ganska mysigt att ligga och dra sig.

• Den lilla M

go morgon tjejer! hoppas ni alla får en bra dag. Kram på er

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Eddies

fan jag är inne så sällan så jag hinner missa så mkt , på en dag bara :D

hoppas alla får en bra dag idag ! jag ska ut i naturen nu och njuta med heela familjen :)

• Vili

haha det där med sömn ja..vår tre åring har typ precis börjat sova hela nätter. där halva natten iofs är i vår säng. Dock är morgon här absolut tidigast kl sju..enligt sonen helst senast kl sex. Vad är det med barn och sova länge ;)

• LillaPluppen

äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=)
    är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept!
    peppar peppar på att allt går bra!  

• Vili
    LillaPluppen skrev 2012-01-06 08:59:33 följande:
    äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=) är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept! peppar peppar på att allt går bra!    

grattis :) jag skulle också vilja ta ett digitalt men min sambo tycker inte det..han är av det ekonomiska slaget ;)
  • LillyRose

GRATTIS! Älskar de testen!
  • Together90

Graaattiiis :) va kuuul
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012