• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • kavajen

Grattis till alla nya som plussat!!  

Såg att ni berättat ålder och vart ni bor, så jag gör samma då är snart 20 år och jag bor i Sörmland  

• Kaksmulan1

Lycklig och glad. Jag hade nog kollat med barnmorskan om kub test. Kan du inte få remiss så finns det ju privata BM som gör det, kostar mellan 1200-2000 kr. Vi bekostade det själva när vi väntade sonen och det kändes tryggt och bra. Finns inga risker med kub som det gör med fostervattenprov.

• Ma JoLi
    kavajen skrev 2012-01-06 13:47:34 följande:
    Grattis till alla nya som plussat!!  

Såg att ni berättat ålder och vart ni bor, så jag gör samma då är snart 20 år och jag bor i Sörmland  

Jag är 29 år bor i Uppsala men flyttar ett par mil norrut snart.
  • Vili
    Lemis skrev 2012-01-06 11:06:54 följande:
    Vad har ni för symtomer? Mina bröst slutade ömma igår, men idag tidig morgon fram till nu så har jag mått illa och spytt i omgångar.
    usch för att spy. Jag mår konstant lite sådär bakis-illa, har mycket molvärk och är riktigt yrslig...tror egentligen illamåendet hör samman med yrsligheten. Har ganska lågt blodtryck normalt så det är väl det som spökar. Jag är så glad att jag har mycket symptom så man inte bara tror kroppen luras eller nått :)
  • Den lilla M
    LyckligFru skrev 2012-01-06 15:15:34 följande:
    någon annan som inte har så mycket symptom?
    jag har typ inga alls.. lite ont i brösten till o från men inte mer än det. Är ca 4+2 idag.
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • LyckligFru
    sexhundra skrev 2012-01-06 15:23:24 följande:
    Symptomen kommer.. Vänta bara :)
    ja det gör väl det, förra gången hade jag ju så tidigt o så tydliga symptom, nu är illamåendet rätt så lindrigt o svullen är jag ju inte alls, el så har jag men inte känner det? kan svullnaden vara lindrigare med barn nummer 2? o molvärk har ja nästan inget.
    www.danielaback.nu ♥ Mathilda 9.3.2011 ♥
  • Eddies
    LyckligFru skrev 2012-01-06 15:15:34 följande:
    någon annan som inte har så mycket symptom?
    jag har haft men de har lugnat ner sig lite, kommer väl nya snart, de är ju så med en grav, det kommer och går, ibland känner man inget och ibland jätte mkt.. jag har knappt ngt under dagarna, sen på kvällarna så kommer det :)
  • Vili
    LyckligFru skrev 2012-01-06 15:30:23 följande:
    ja det gör väl det, förra gången hade jag ju så tidigt o så tydliga symptom, nu är illamåendet rätt så lindrigt o svullen är jag ju inte alls, el så har jag men inte känner det? kan svullnaden vara lindrigare med barn nummer 2? o molvärk har ja nästan inget.
    Jag tvärtom, med min första hade jag inga symptom alls förrän riktigt sent men nu tycker jag dom kom riktigt tidigt. Lite rädd för att det är tvillingar i magen då jag fått pergotime-behandling och att jag därför har mycket symptom..
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012