• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • AngelinFear

Mina symptom är att jag är trött nästan konstant, molnvärk och ibland är de verkligen en riktigt plåga, sedan så har jag huvudvärk nästan hela tiden, ont i brösten till och från, illamående som är jobbigt ibland och lindrigt ibland + ont i ryggen 

• Svarta katten

Halloj brudar. Testade positivt på nyårsafton! Yippie. Har försökt sen aug-11. För två månader sen tog det sig också för att ett par dagar efter sluta i ett tidigt missfall. Är lite nervös för det nu också. Är idag 4+4, BF 9 sep!

Känner lite molvärk och ibland lite illamående. Inte så mycket annat.'

Kul att kunna följa andra som har kommit ungefär lika långt!

• N1987
    Svarta katten skrev 2012-01-06 15:59:30 följande:
    Halloj brudar. Testade positivt på nyårsafton! Yippie. Har försökt sen aug-11. För två månader sen tog det sig också för att ett par dagar efter sluta i ett tidigt missfall. Är lite nervös för det nu också. Är idag 4+4, BF 9 sep!

Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar ditt missfall, även jag har haft flera stycken så jag vet hur det känns. Du ska se att den här gången är det vår tur! :)
    Jag plussade också på nyårsafton och är i v 4+3 idag Glad
  • MiaMy
    Svarta katten skrev 2012-01-06 15:59:30 följande:

Grattis och välkommen!
    Även jag plussade på nyårsafton Glad
  • sexhundra

Jag har en fråga. Är det nån som blivit riktigt dålig i magen när dom vatt gravida? För jag vet inte om jag spyr och är dålig för jag är gravid eller om jag har åkt på magsjuka! Nån som har som jag?

• Vili
    sexhundra skrev 2012-01-06 16:20:11 följande:
    Jag har en fråga. Är det nån som blivit riktigt dålig i magen när dom vatt gravida? För jag vet inte om jag spyr och är dålig för jag är gravid eller om jag har åkt på magsjuka! Nån som har som jag?
    min mage är kaos och är illamående men jag har också funderat på om det är magsjuka av lindrigare sort..
  • Ma JoLi
    LyckligFru skrev 2012-01-06 15:15:34 följande:
    någon annan som inte har så mycket symptom?

Jag plussade visserligen så sent som idag, men jag har inga symptom alls... Eller inget som jag inte skulle kunna ha annars också. Hungrig möjligtvis.
  • Saradenrara
    mizzy skrev 2012-01-06 11:21:58 följande:
    Hoppar också in här :) Är i vecka 6 Har haft ont i magen till och från som en tok, ibland känns det som mensvärkar ibland känns det mer som någon knådar mina inälvor och ibland som tusen nålar. Är det någon av er som haft problem med brun/rosa flytningar ? Jag har haft det inte mycket bara pytte men har hört att det är ganska vanligt i tidig graviditet, ska till mitt första hälsosamtal på tisdag hos BM. Är lite orolig måste jag erkänna över mina flytningar :S GRATTIS TILL ALLA SOM PLUSSAT OCH VÄNTAR SMÅTT I SEPTEMBER!! 

Ja Jag upptäckte igår att jag hade jätte ljusrosa flytningar. Blev lite rädd men antar att de e normalt. Så länge det inte är klar rött :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012