• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Mamilla
    sexhundra skrev 2012-01-05 23:05:39 följande:
    Nån mer än jag som är så jäkla svullen?? Kan inte ha mina byxor och tröjorna sitter jätte tajt. Kommer bli svårt att dölja..

Jag med! Men man brukar nog kunna bli svullen i början av graviditeten om jag inte minns fel. Men jag har iaf också svårt att knäppa knappen på byxorna numera. Hoppas på att det lägger sig lite så det inte börjar syns såhär tidigt!
  • Dag och natt
    mikaela och lilla M: Solna här, så vi är lite utspridda  
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Malinn84

Här sover alla gott utom jag...:-/ Typiskt när klockan inte är ställd förrän 8:20 då jag inte börja jobba förrän 10 idag...
    Dottern som e snart 2 är snäll o ge oss sovmorgon ibland. Händer oftare nu för tiden.

• Malinn84

Oj 4! Vår hade väl en period då hon vaknade 4-4:30 men gick över hyffsat snabbt o sen sovit till 6 tiden iaf (dock mkt oro nattetid o så är det fortfarande), nu längre oftast... Men då gick jag o la mig på golvet fick o småslumrade o hon satt o lekte...

• LillyRose
    Malinn84 skrev 2012-01-06 07:36:28 följande:
    Oj 4! Vår hade väl en period då hon vaknade 4-4:30 men gick över hyffsat snabbt o sen sovit till 6 tiden iaf (dock mkt oro nattetid o så är det fortfarande), nu längre oftast... Men då gick jag o la mig på golvet fick o småslumrade o hon satt o lekte...
    Ja inte var det skoj..lagom till hon somnade om kom mina stora barn upp
  • splink

Åh nu blev jag plötsligt påmind om det där med sömnciskusen.. Hahah! Så ska man förhoppningsvis gå igenom det en gång till

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012