• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • sexhundra

Fy tusen imorse när jag gick upp för att kissa så blev jag så yr och kände att jag behövde spy. Gick över när jag somna om men sitter i varje gång jag vaknar.. Hur kunde man längta efter illamåendet?

• Ma JoLi

Jag hoppar in här också. Plussade nu på morgonen...dålig bild men med ett tydligt budskap =)

Första barnet för min del. Första försöket efter MF i november, hoppas det går vägen denna gång.

BF 12/9. 

• Mamilla

Sitter och längtar ihjäl mig efter en kaffe, en stor kopp svart kaffe. Men jag vet att magen inte vill som huvudet "/

• Mamilla
    Ma JoLi skrev 2012-01-06 10:02:17 följande:
    Jag hoppar in här också. Plussade nu på morgonen...dålig bild men med ett tydligt budskap =)

Första barnet för min del. Första försöket efter MF i november, hoppas det går vägen denna gång.

BF 12/9. 

Grattis!

Hoppas på bättre lycka denna gång! :)
  • Ma JoLi
    Mamilla skrev 2012-01-06 10:30:42 följande:

Grattis!
    Hoppas på bättre lycka denna gång! :)

Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}
  • Ma JoLi
    LillaPluppen skrev 2012-01-06 08:59:33 följande:

äntligen kan jag joina en grupp=) dagens skörd av test såg ut såhär!! tjohooo=)
    är andra barnet för oss och det blir BF den 15 sept!
    peppar peppar på att allt går bra!  

Stort grattis!
  • Frokenpilla

Lilla Pluppen: Grattis!!!!

Mamilla: Ballar din mage också ur av kaffe numera? min mage är helt uppochner..

• Lemis

Vad har ni för symtomer? Mina bröst slutade ömma igår, men idag tidig morgon fram till nu så har jag mått illa och spytt i omgångar.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • LillaPluppen

Tack alla!=) 

känns som en fantastisk start på året. Hoppas verkligen att det blir en septemberbebis! eller ja tidigast augusti. Första barnet kom nämligen spontant i vecka 27+3 så jag är liiiite inställd på att få lite för tidigt. Men bara för det så får man väl gå till vecka 42=)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012