• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Mamilla
    lilly01 skrev 2012-01-06 22:18:32 följande:
    Hej Hej  Jag hoppar in här!! Går in i v.7 imorgon, första barnet..1 tidigare mf.. Så nu hoppas vi att det ska gå bra denna gången! Ömma bröst, sug i magen med illamående o trötthet har kommit den sista veckan nu. Spännande o häftigt o få vara med om detta..

Jag tar mig friheten att hälsa dig välkommen hit! :) Och grattis till plusset! Beklagar ditt tidigare mf "/

Bättre lycka denna gång! :)
  • Kaksmulan1
    Choccolat skrev 2012-01-06 23:01:59 följande:
    Löjliga familjen: Jag fick höra att hcg kan stiga fortare med tvillingar.. Jag är v4+1 och ett och på digitaltest borde jag få 2-3.. Eller 1-2 om den inte hunnit med.. Jag fick 3+ idag.. Hippo sa till mig i en annan tråd att hon visste någon som fått liknande på sina tester.. Jag testade även väldigt starkt innan bim.. Själv har jag aldrig funderat över detta så jag har ju ingen aaaaning!

var inte i denna tråden hon va med utan em Bim i septembertråd, hon plussade då.. så hon är väl i 3-4 månaden nu.. men hennes test var precis som dina i början
  • Saradenrara

Jag måste få klämma in en fråga här igen. Jag Har haft jätte ont i ländryggen hela dagen. Känns typ som mensvärk fast i ryggen. Är det någon mer som haft de? Lite orolig faktiskt :(

• Frokenpilla
    Saradenrara skrev 2012-01-06 23:14:21 följande:
    Jag måste få klämma in en fråga här igen. Jag Har haft jätte ont i ländryggen hela dagen. Känns typ som mensvärk fast i ryggen. Är det någon mer som haft de? Lite orolig faktiskt :(
    Har det till och från hela tiden. Har läst att det kan kännas i ryggen med så det är nog ingen fara.
  • Saradenrara
    Frokenpilla skrev 2012-01-06 23:23:12 följande:
    Har det till och från hela tiden. Har läst att det kan kännas i ryggen med så det är nog ingen fara.

Phjuuu , skönt o höra att jag inte är ensam :) jag blir lite irriterad på mig själv att jag är så nojjig och orolig helatiden. Men man läser ju så mycket konstiga saker som kan hända. Får försöka rannsaka och hålla mig till de positiva :) Kram
  • LillaPluppen

nån mer än jag som dricker mycket light läsk i vanliga fall?  Har lite av ett pepsimax beroende men ska sluta illa kvickt nu när jag är gravid tänkte jag. Det får bli smaksatt bubbelvatten eller i värsta fall vanlig läsk om det är akut:P haha

känns ju som ett väldigt lätt beslut att ta när det inte bara är mig själv jag "förstör"

• Saradenrara
    LillaPluppen skrev 2012-01-06 23:29:42 följande:
    nån mer än jag som dricker mycket light läsk i vanliga fall?  Har lite av ett pepsimax beroende men ska sluta illa kvickt nu när jag är gravid tänkte jag. Det får bli smaksatt bubbelvatten eller i värsta fall vanlig läsk om det är akut:P haha känns ju som ett väldigt lätt beslut att ta när det inte bara är mig själv jag "förstör"

Ne men ett Coca-Cola beroende. Jag Har lyckats byta ut det mot vatten nu. Slutade snusa så fort jag fick plus oxå.:) du kan ju börja med varannan vatten om du Har ett riktigt beroende alltså. Lycka till
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012