• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Choccolat
    Den lilla M skrev 2012-01-07 11:43:38 följande:
    Mikaela: Här är en kopierad bild från FF dag 15 efter ÄL så du är inte värst !!

Ha ha! Någon som är samma som jag.. SKÖNT!!!
  • N1987
    Den lilla M skrev 2012-01-07 11:38:34 följande:
    MIkaela: ja förbi vecka 9 är första steget...
    Samma här.. 3 av mina MF har varit supertidiga, runt BIM men ett av dem var i v. 9 så det är tröskeln även jag ska ta mig över..
  • Eddies
    Enniie skrev 2012-01-07 12:30:33 följande:
    Är det någon annan som lider av extrem trötthet? Idag är jag så trött så jag knappt orkar stå på benen.... -.-
    jag är jätte trött mot eftermiddagen.. fast jag inte gjort något speciellt.. sen har jag svårt att vakna på morgonen...

men jag är extremt fundersam och orolig, varför har min växtvärk slutat... knappt haft någon nu på några dagar...
  • Choccolat
    Enniie skrev 2012-01-07 12:30:33 följande:
    Är det någon annan som lider av extrem trötthet? Idag är jag så trött så jag knappt orkar stå på benen.... -.-
    Jag är precis tvärt om.. vilket jag finner helt sjukt! Jag är sååå pigg på kvällen, natten.. jag kan inte somna, väl jag somnat vaknar jag 53 gånger per natt.. (kanske för jag är orolig). Klarar inte av att ta sovmorgon fast jag verkligen kan unna mig.. Är såå besviken på att jag ska vara så vaken! Tog exempelvis en promenad inatt 01.30....
  • Choccolat
    N1987 skrev 2012-01-07 12:32:27 följande:
    Samma här.. 3 av mina MF har varit supertidiga, runt BIM men ett av dem var i v. 9 så det är tröskeln även jag ska ta mig över..
    Nästan humor att vi alla har v 9 som tröskel.. denna gång ska det banne mig gå! =)
  • N1987
    Choccolat skrev 2012-01-07 12:45:20 följande:
    Jag är precis tvärt om.. vilket jag finner helt sjukt! Jag är sååå pigg på kvällen, natten.. jag kan inte somna, väl jag somnat vaknar jag 53 gånger per natt.. (kanske för jag är orolig). Klarar inte av att ta sovmorgon fast jag verkligen kan unna mig.. Är såå besviken på att jag ska vara så vaken! Tog exempelvis en promenad inatt 01.30....
    Jag trodde jag var ensam!! Jag har varit trött en kväll sedan jag fick reda på denna graviditet men för övrigt har jag varit så mycket piggare än vanligt. Vaknar tidigt och somnar sent.. Måste ju också ha något med hormoner att göra? Eller är det alla tankar som ställer till det tror du?
  • N1987
    Choccolat skrev 2012-01-07 12:46:40 följande:
    Nästan humor att vi alla har v 9 som tröskel.. denna gång ska det banne mig gå! =)
    Instämmer! Skrattande
  • Den lilla M

jag vaknar också tidigt o somnar sent!! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Enniie

Edd: jag känner inte av någon växtvärk alls. Har *peppar peppar* knappt några symtom alls bortsett från att jag är jättetrött. Känner mig inte ett dugg gravid. fast nu när jag tänker efter så får jag lite " mensvärk" på kvällarna i nån minut eller så.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012