• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Den lilla M

lilla pluppen va du än gör som gravid ta inte värktabletter med ibuprofen i!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • AngelinFear
    Issi skrev 2012-01-07 08:21:28 följande:
    Är i v 5+6 (v 6). Har börjat bli extremt hungrig typ hela tiden framförallt på kvällarna, ngn annan som också är det? Problemet är dock att jag samtidigt mår lite illa så jag är inte så sugen på maten  i sig =) Kanske därför jag är hungrig :D 
    Sådär har jag också, lite jobbigt ibland när man inte har de hemma man inte vill ha (:
  • LillaPluppen
    Den lilla M skrev 2012-01-07 08:51:21 följande:
    lilla pluppen va du än gör som gravid ta inte värktabletter med ibuprofen i!!
    som sagt i andra tråden har jag stenkoll på det nu=) och fick reda på det bara någon dag efter att jag skrev det inlägget 2009=)

Tack för att du bryr dig=)
  • anirahtak

Suck..jag som inte varit orolig har n också börjat noja över att jag verkligen inte känner något alls.. Jag är väldigt törstig men känner inget kroppsligt.. Okej att inte alla graviditeter är lika, men när man åtminstone hade växtvärk med dottern och nu inte känner något alls, inte ens ömma bröst, så går det inte att låta bli att oroa sig..

1 1/2 månad kvar till ul suck..

• Dag och natt
    mikaela80: Vad spännande om du går runt och bär på tvillingar

Jag är i dag v 5+1 och i dag visade CB digital 3+! Blev så glad, förra gången visade den bara 2-3 v vid samma tidpunkt och så var det ju X då. Känner mig mer gravid den här gången och jag sa till min älskling igår att jag tror att det faktiskt känns som om det kommer att gå vägen nu. 

Jag är inte så hungrig på kvällen men däremot på morgonen vrålar magen efter mat.... Kände ett släng av illamående en liten stund men det gick tack och lov över direkt. 
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Eddies
    Dag och natt skrev 2012-01-07 10:15:50 följande:
    mikaela80: Vad spännande om du går runt och bär på tvillingar

Jag är i dag v 5+1 och i dag visade CB digital 3+! Blev så glad, förra gången visade den bara 2-3 v vid samma tidpunkt och så var det ju X då. Känner mig mer gravid den här gången och jag sa till min älskling igår att jag tror att det faktiskt känns som om det kommer att gå vägen nu. 

Jag är inte så hungrig på kvällen men däremot på morgonen vrålar magen efter mat.... Kände ett släng av illamående en liten stund men det gick tack och lov över direkt. 
    jag är också på 5+1 idag :D och jag har sagt desamma till min darling att nu känns det verkligen som de skall gå vägen.

Jag har min molvärk, den har inte varit så kraftig de senaste dagarna, men ibland kommer den fram. Jag känner mig annars rätt okej, mår inte så farligt illa alls faktiskt, kanske beror på att jag äter hela tiden..

men jag behöver hjälp med min rygg... min gamla skada visar sig rätt så ordentligt nu i ryggen..
  • Den lilla M

lilla pluppen haha förlåt jag missade helt att det var ett kopierat gammalt inläggSkäms.. jag får skämmas lite men det var bara för att jag bryr mig !!

Själv är jag bara på 4+2 (alt 4+3) idag å känner mig inte så gravid. Det ilar och drar ca 1-2ggr per dag i livmodern sen så känner jag lite värk i ländryggen små ömma bröst som man känner av var tredje dag men thats it!! Har sagt att jag inte ska leta graviditetssypmtom men med 4st mf i ryggen så är det lite svårt att låta bli. Sjukt nog så önskar jag mig illamående, spända bröst, yrsel och huvudvärk.. 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Enniie

Fanns det någon här som kunde hjälpa mig att lägga till mig på bf- listan? Det blir jätteknasigt från iphonen...

• MiaMy
    sodervallj skrev 2012-01-06 23:56:52 följande:
    Hej alla! Själv plussade jag på nyårsafton! Är nu i v 5 +2 Skrattande

Lycka till allihopa!

Hjärta
    Grattis!
    Då är vi fler som plussade på nyårsafton Glad
    Jag väntar också mitt första barn.
    Välkommen!
  • Choccolat

Havsklippan: vad roligt att det känns så bra denna gång! Håller verkligen tummarna att det går vägen för dig! Åhh vad härligt!!

Jag gick och la mig med gott mod men drömde väldigt oroligt om allt så nu är det jobbigt! Är ledsen typ.. Du fick samma svar på digitaltest 5+1 som jag fick 4+1.. Det ÄR märkligt! Även om detta känns bättre än om den visat för lite.. Blää! Sjukrådsupplysningen för gyn tyckte det var skitkonstigt..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012