• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • MiaMy
    Enniie skrev 2012-01-07 13:03:30 följande:
    Edd: jag känner inte av någon växtvärk alls. Har *peppar peppar* knappt några symtom alls bortsett från att jag är jättetrött. Känner mig inte ett dugg gravid. fast nu när jag tänker efter så får jag lite " mensvärk" på kvällarna i nån minut eller så.
    Jag har inte heller några symptom sedan ett par dagar tillbaka. Förutom att det sticker till lite i magen ibland. Det sägs ju att symptomen kommer och går.
  • Eddies
    MiaMy skrev 2012-01-07 13:12:46 följande:
    Jag har inte heller några symptom sedan ett par dagar tillbaka. Förutom att det sticker till lite i magen ibland. Det sägs ju att symptomen kommer och går.
    ja de kanske inte är något att haka upp sig på... jag hade ganska kraftigt med växtvärk ungefär en vecka, och nu har det avtagit lite, kanske livmodern också måste vila sig ibland hehe

får ju lite då och då nu, men inte hela tiden som jag först hade. men jag ska nog inte tänka mer på det :)
  • Choccolat
    N1987 skrev 2012-01-07 12:47:40 följande:
    Jag trodde jag var ensam!! Jag har varit trött en kväll sedan jag fick reda på denna graviditet men för övrigt har jag varit så mycket piggare än vanligt. Vaknar tidigt och somnar sent.. Måste ju också ha något med hormoner att göra? Eller är det alla tankar som ställer till det tror du?
    Alltså... jag vet inte.. förra gången jag var grav var jag dödstrött... Kankse för att vi inte gått så långt ännu.... vet inte vad som är värst egentligen.. sjukligt trött eller inte kunna sova.. ha ha!

Tror det kan finnas mååånga tankar som håller mig vaken dock...
  • N1987
    Choccolat skrev 2012-01-07 13:30:29 följande:
    Alltså... jag vet inte.. förra gången jag var grav var jag dödstrött... Kankse för att vi inte gått så långt ännu.... vet inte vad som är värst egentligen.. sjukligt trött eller inte kunna sova.. ha ha!

Tror det kan finnas mååånga tankar som håller mig vaken dock...
    Det lär ju komma med tiden :) Fast som du säger, det är inte kul att inte kunna sova, fast inte så speciellt kul att vara jättetrött hela tiden heller!
  • Somnium
    Enniie skrev 2012-01-07 12:30:33 följande:
    Är det någon annan som lider av extrem trötthet? Idag är jag så trött så jag knappt orkar stå på benen.... -.-

Jag har aldrig varit så här trött!!!
    Skulle kunna stå och sova på dagara känns det som  Tungan ute
  • Bumblan

Skönt att höra att det är flera som inte känner så många symptom just nu. Vet inte hur många gånger jag stirrat på mina gravtest för att va säker på att det verkligen är ett plus där. :)

• Den lilla M

jag läste i en amerikans forsknings artikel att det är som vanligast att symptomen dyker upp i vecka 6-8. Sen var det ca 20% som inte får några symptom alls..

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Enniie

Hehe, då är det inte bara jag som går omkring som en zombie... Känns jättetråkigt att man redan på morgonen längtar till kvällen så man kan få sova. Det är tur att man har två vildingar här hemma som håller igång en.

• entrea

Min migrän är inte över. det tog ny vändning i natt och jag hade så ont att jag trodde huvudet skulle sprängas... Usch, jag hoppas verkligen inte det blir så illa under hela graviditeten Önskar andra symptom än migrän, tack!

• sexhundra

Idag har illamåendet slagit på ordentligt. Nån som vet vad man kan göra åt det?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012