• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Den lilla M
    FruFH skrev 2012-01-07 20:29:34 följande:
    Vad är faktor V leiden? Nyfiken... men du behöver såklart inte svara om du inte vill
    det är en gen som bildar små microproppar i livmodern o på det sättet stryper näringstillförseln till fostret. därför tar jag nu fragmin o trobyl för att motverka just detta. detta är första graviditeten med medicinering så vi hoppas att det ska gå bättre denna gång
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Kaksmulan1

Lite ledsen ikväll. Min man är så himla avvaktande till hela graviditeten. Känns inte som om han är glad. :( visst, man vet ju aldrig hur det går och vi har ju haft missfall och så men jag tänker inte alls i de banorna nu, känner mig säker på att detta kommer gå bra. Önskar bara att han inte va så himla reserverad.

• FruFH
    Den lilla M skrev 2012-01-07 20:46:05 följande:
    det är en gen som bildar små microproppar i livmodern o på det sättet stryper näringstillförseln till fostret. därför tar jag nu fragmin o trobyl för att motverka just detta. detta är första graviditeten med medicinering så vi hoppas att det ska gå bättre denna gång
    usch då, det lät inget vidare. Men vad skönt att du fått reda på det till slut så att medicineringen kan hjälpa dig. Du vänjer dig säkert vid sprutorna ganska snart.
  • Hoppas på en 3a

Absolut värt att kolla upp iaf... Men som sagt BB Stockholm känns ju lite som en dröm man inte kommer få uppleva.. Haha. Jag har fött på Huddinge innan men då fick man inte välja utan föda där man tillhörde. Och deras uppdelningar är ganska udda då det går fortare att åka till SÖS för oss... Finns det olika i gamla stan eller har du lust att pm:à tel. Nummer?

Den lilla M skrev 2012-01-07 19:54:51 följande:
    tydligen gäller inte det där längre, med att man får föda på BB sthlm om man går hos dem iaf inte någon garanti. Men dem ska iaf vara bra
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas

• N1987

Alicia: Två missfall är två för mycket..:(Beklagar! Håller tummarna för att det går vägen för oss denna gång! Kul! Vilket datum är du i 6+5?

• Alicias
    N1987 skrev 2012-01-07 21:14:18 följande:
    Alicia: Två missfall är två för mycket..:(Beklagar! Håller tummarna för att det går vägen för oss denna gång! Kul! Vilket datum är du i 6+5?
    Jag med Nu på fredag har jag tid! Känns som en evighet, dagarna går så långsamt! Haha. När ska du på VUL?
  • FruFH
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-07 20:49:39 följande:
    Lite ledsen ikväll. Min man är så himla avvaktande till hela graviditeten. Känns inte som om han är glad. :( visst, man vet ju aldrig hur det går och vi har ju haft missfall och så men jag tänker inte alls i de banorna nu, känner mig säker på att detta kommer gå bra. Önskar bara att han inte va så himla reserverad.
    Nej vad tråkigt!
    Helt spontat tänker jag: prata med honom om hur du känner. Han är kanske inte alls medveten om att det sårar dig. Kram
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012