• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987
    Alicias skrev 2012-01-07 21:18:56 följande:
    Jag med Nu på fredag har jag tid! Känns som en evighet, dagarna går så långsamt! Haha. När ska du på VUL?
    ÅH VAD KUL! Hoppas man får se ett litet hjärta pulsera där inne! Glad
    Jag ska på VUL på tisdag i v 5+0 och den 23e i v 6+6..
  • Lemis

Vad tidigt. Många av er ska gå? Hur lyckas ni få så tidigt? Jag har också haft utomkveds och är lovad vul i vecka 6 för att se så det sitter rätt. Trots detta fick jag tjata mig till ett tidigt. De tyckte i vecka 13 men då kan det vara för sent för mig. Jag har bara en äggledare kvar.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • Smurfan87

Jag ska också boka tid på måndag de öppnar inte förrän då. Är då 6+1 hoppas också kunna se ett eller kanske två hjärtan :) hade två mogna ägg när inseminerades. Någon som vet när man tidigast kan se hjärtat?

• Hoppas på en 3a

N1987: var inne på deras sida och det känns ju som att din teori stämmer men tror du det spelar någon roll om man väljer västermalm istället? Det ligger typ 5min från mitt jobb. Lite lättare att springa ifrån på slutet när man går oftare om det ligger nära :) för vi ska ju räkna med att gå hela vägen eller hur?

• N1987
    Hoppas på en 3a skrev 2012-01-07 22:00:55 följande:
    N1987: var inne på deras sida och det känns ju som att din teori stämmer men tror du det spelar någon roll om man väljer västermalm istället? Det ligger typ 5min från mitt jobb. Lite lättare att springa ifrån på slutet när man går oftare om det ligger nära :) för vi ska ju räkna med att gå hela vägen eller hur?
    Nej, det spelar ingen roll som jag fattat det. Västermalm, Gamla stan, Östermalm och Ekerö verkar vara dom som är nyckeln till BB Stockholm. Hoppas jag Flört
    Klart vi räknar med att det går hela vägen, positiva tankar så långt det bara går ska det va! :)
  • sexhundra

Jag ska på vul den 25 och då är jag i v9 (8+2) och det är för dom ville va säkra på att dom kunde höra hjärtljud!

• N1987
    Lemis skrev 2012-01-07 21:57:10 följande:
    Vad tidigt. Många av er ska gå? Hur lyckas ni få så tidigt? Jag har också haft utomkveds och är lovad vul i vecka 6 för att se så det sitter rätt. Trots detta fick jag tjata mig till ett tidigt. De tyckte i vecka 13 men då kan det vara för sent för mig. Jag har bara en äggledare kvar.
    Jag vet inte om det beror på vart man bor? Jag bor i sthlm och hade inga problem alls med att få jättetidiga VUL.. Man tycker ju absolut inte att du borde behöva tjata dig till det om du haft utomkveds..:(
  • Dag och natt

Lemis: Jag var under utredning och väntade på UL-tid på en annan mottagning när jag fick veta att jag var gravid. Så jag mailade min läkare direkt som hörde av sig och sa att jag skulle boka in ett tidigt UL hos honom. Han var väldigt uppbokad så jag tog första bästa tiden jag fick istället för i slutet av januari som sköterskan först tyckte att jag skulle ha kvar hos honom. Men jag vill ju inte vänta till v 8-9 om det är ett X! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    Hoppas på en 3a skrev 2012-01-07 22:00:55 följande:
    Det spelar ingen roll vilken du väljer av dessa (jag ska själv gå på Västermalm eftersom jag gått där tidigare). Alla har möjlighet att välja BB Sthlm som förstahandsalternativ så man behöver inte ens välja någon av dessa mottagningar för att ha möjlighet att hamna där nuförtiden. Jag är inte säker men det kan vara så att om du (som är inskriven hos barnmorskorna) och någon annan som inte är det ska till förlossningen samtidigt men ni båda ha valt BB Sthlm, så kan du vara prioriterad framför den personen. Försökte läsa mig till det på nätet men jag vet inte om detta stämmer.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012