• fihima

Fy skäms på er snåla svenska män

Svenska män är kända som väldig snåla vad är detta att man ska pa dejt med en svensk man och han betalar för sin egen tallrik eller ga pa bio och betala för sitt eget billjet kan inte fatta hur snal man far vara. Har sätt kvinnor klaga över att deras sambo, män vill ha delat ekonomi, vadå är inte hans pengar lika mycket som min och min hans. Han vill att man tillfredställa honom när han inte kan ge mig 1 kr.  Jag bruckar se i mcdonald unga killar som sitter och äter medan den andra bara sitter och tittar pa alltsa kan inte dem bjuda honom istället att han bara sitter där och glor han kanske inte hade pengar just da.

Väldig konstig lanar man 10 kr fran en svensk vill de  ha det nästa dag sina 10 kr.
     stakars svenska kvinnor lider i tysthet när deras män är sa snala skulle rekomendera att sluta tillfredställa dessa män tills dem ändrar sig om dom kan ändra sig överhuvudtaget. 

• Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män
  • Tonårsmamman1
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-09 14:07:43 följande:
    Jag förstår att du gärna vill tro det. Men jodå, senast i morse faktiskt. Solig

Och du själv?
    Men då bjöd han väl dig på frukost först, du vet ju hur oattraktivt det är med män som låter tjejen betala själv. Flört
  • tricky
    LinneaJosie skrev 2011-10-09 14:08:29 följande:
    Varför poängterar du då att du försöker bjuda honom i ditt förra inlägg, om det nu skulle vara så jävla oattraktivt om du bjöd? 

Hur du och din man lever skiter jag i, men det är trångsynt som fan att hävda att alla andra sätt är fel.
    Det ar inte oattraktivt om jag bjuder. Det ar ytterst oattraktivt om han ber mig betala. Jag sager inte att andra satt ar fel, bara att svenska man ar snala och om men ber sin fru betala for sig sa ar han snal, eller om man ar pa forsta dejt och killen betalar for sig, japp da ar han javligt snal da med.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Erna skrev 2011-10-09 13:58:30 följande:
    För 40 år sen i Sverige så var det tillåtet med barnaga, Sverige hjälpte nazisterna som gasade/mördade ihjäl flera miljoner människor, och kollar man tillbaka för lite mer än 100 år sen så brände man flera tusentals kvinnor på bålar enbart för man trodde att dem var häxor. Logiken i detta tänkande?
    Flera tusentals kvinnor? Vilken källa har du för det påståendet? Vad jag vet var det ett par hundra kvinnor som avrättades för att vara häxa (och alla brändes verkligen inte på bål).
    Erna skrev 2011-10-09 13:58:30 följande:
    En tanke även bara; det är kvinnorna som bidrar med det intellektuella här i landet, inte männen!
    Hur tänker du då? Är det inte ett samhälle sammansatt av män och kvinnor som står för det intellektuella?
    Past the point of no return, the final threshold. What warm unspoken secrets will we learn?
  • tricky
    Tonårsmamman1 skrev 2011-10-09 14:10:59 följande:
    Men då bjöd han väl dig på frukost först, du vet ju hur oattraktivt det är med män som låter tjejen betala själv. Flört
    Hahaha forstod jag inlagget korrekt? Eller ar det bara jag som uppfattade att kimpossible betalade for frukosten med sin pussy?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    tricky skrev 2011-10-09 14:04:35 följande:
    Hade han bett mig betala for mig sjalv hade jag gjort, och betalat for honom med. Men det hade varit javligt oattraktivt i mina ogon.
    Varför är det oattraktivt?
    Past the point of no return, the final threshold. What warm unspoken secrets will we learn?
  • tricky

Inte att hon gjorde det, utan att tonarsmamman syftade pa det haha, om sa var fallet javlar vilket gott skratt jag fick.

• tricky
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-10-09 14:19:42 följande:
    Varför är det oattraktivt?
    Jag bara tycker det faktiskt.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    tricky skrev 2011-10-09 14:20:39 följande:
    Jag bara tycker det faktiskt.
    Jaha.
  • Jamo
    fihima skrev 2011-10-09 11:59:46 följande:
    jag saknar inte självkänsla  jag är snygg, ung , och hur perfekt somhälst  och df förskänar jag att man betalar allt och alltid för mig lol. 
    Tydligen är du inte så perfekt att pojkarna du går på dejt med tycker det är värt att bjuda dig....
Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män