Inlägg från: fihima |Visa alla inlägg
  • fihima

Fy skäms på er snåla svenska män

Svenska män är kända som väldig snåla vad är detta att man ska pa dejt med en svensk man och han betalar för sin egen tallrik eller ga pa bio och betala för sitt eget billjet kan inte fatta hur snal man far vara. Har sätt kvinnor klaga över att deras sambo, män vill ha delat ekonomi, vadå är inte hans pengar lika mycket som min och min hans. Han vill att man tillfredställa honom när han inte kan ge mig 1 kr.  Jag bruckar se i mcdonald unga killar som sitter och äter medan den andra bara sitter och tittar pa alltsa kan inte dem bjuda honom istället att han bara sitter där och glor han kanske inte hade pengar just da.

Väldig konstig lanar man 10 kr fran en svensk vill de  ha det nästa dag sina 10 kr.
     stakars svenska kvinnor lider i tysthet när deras män är sa snala skulle rekomendera att sluta tillfredställa dessa män tills dem ändrar sig om dom kan ändra sig överhuvudtaget. 

• Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män
  • fihima

sa snala kvinnor har jag inte sätt  men som kvinna vill man känna sig specil när man är pa dejt och inte betala för sitt mat

• fihima

jag är själständig men tyuvär vill jag kunna känna mig speciel och inte att jag var sa desperat  sa käns det som när man ska betala för sina saker

• fihima
    Douglas skrev 2011-10-09 11:13:27 följande:
    Jag är inte snål jag är genrös. Fler män än kvinnor har nog snålgenen, har aldrig träffat än snål tjej, såvida hon inte har en extremt snål man som smittat henne. Jag kan dock störa mig på kvinnor som tar för givit att de bör bjudas eller inte har med sig VISA-kortet. Min tjej tog ej med sig visakortet till Thailand, lol.
    da är du en av minoriteten 
  • fihima

det är ju alltid värre när en män är snal typ  hans pengar ska vara lika mycket som mitt det är min asikt 

• fihima
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-09 11:53:02 följande:
    Riktig snålhet är aldrig attraktivt, nej, men det handlar varken om kön, i vilket land man är medborgare eller om de exempel du räknar upp.  

Jag tycker nog att det är den som förväntar sig att slippa betala, endast pga sitt könsorgan, som borde skämmas istället.

Om man inte kan känna sig speciell när man betalar för sina egna saker, oavsett vad det är, så är det ju djupt tragiskt. Då borde man arbeta på sin självkänsla istället för att klaga på "snåla svenska män". Ett arbete som genererar egna pengar vore väl också en bra idé, så man slipper snylta på andra.
    jag saknar inte självkänsla  jag är snygg, ung , och hur perfekt somhälst  och df förskänar jag att man betalar allt och alltid för mig lol. 
  • fihima
    Jennywise skrev 2011-10-09 11:55:15 följande:
    Så man ska alltså "tillfredsställa" män för att få pengar..? Det trodde jag var något helt annat.
    Nej sa sa jag inte alltsa att mänen ska första att din flickvänn, fru ger dig nagot du behöver och att han i sin tur inte snalar 
  • fihima
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-09 12:00:24 följande:
    Hahahaha! Men dina pengar ska vara dina egna, menar du?!

Som sagt, ett jobb vore nog bra. Och så lite KBT för självkänslan. 
    Jennywise skrev 2011-10-09 11:55:15 följande:
    Så man ska alltså "tillfredsställa" män för att få pengar..? Det trodde jag var något helt annat.
    Ja, det finns en hel del ord för det...Drömmer
    du där jag sa aldrig att mina pengar skulle var mitt helt jag är inte snal överhuvudtaget vet om när det pasar när jag ska bjuda eller ge men vill inte vara den som börjar.

och föresten sa jobbar jag om du undrade 
  • fihima
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-10-09 12:57:31 följande:
    Ja, en hel del rasistiska kommentarer om "svenska snåla män", i övrigt lyser rasismen med sin frånvaro.
    fihima skrev 2011-10-09 12:43:12 följande:
    jag tillfredsställer ingen tyvär 
    jag tilllater inte ligga runt som era brudar gör jag skriver det jag har sätt med svenska männ och manga klagande kvinnor 
    Aha, du erbjuder alltså inte ens sex som ersättning för att få allt betalt av män? Skojigt. Varför skulle de då vilja betala allt för dig, tror du?
    för att bara titta pa min skönhet
  • fihima

Ni kvinnor som säger att ni är självständiga och betalar gärna för sig  "och skäms för man ska betala för er"
    jag tror att ni vill ha i smygg en som gärna betalar allt och alltid  sluta ljuga bara  

• fihima
    hummena skrev 2011-10-10 21:54:08 följande:
    Vad du tror eller inte i "smygg" är helt och hållet upp till dig. Vad jag vet om mig själv är att jag tjänar mer pengar än de flesta män och inte behöver vara beroende av att någon ska betala för mig.

Om du vill hora ut dig är det upp till dig, men då får du acceptera att vissa av oss har lite mer värdighet än så.
    Hoppas dina pengar gör dig lycklig du värkar vara rätt ensam person.

Jag är lycklig gift.  Tyvär behövde jag inte ligga runt som vissa 
  • fihima

Oj va manga som blir blir arga för ingetting 
    förstar vf den är en av dem hetaste debatterna här  Flört

• fihima
    FIame skrev 2011-10-10 20:31:22 följande:
    Varför ska män betala mer än kvinnor, det är ju helt vrickad tanke du har TS. Vi lever ju i ett jämlikt samhälle, där kvinnan tjänar ungefär lika mycket som mannen.
    jaa jämlikt samhälle där kvinnan inte tjänar lika mycket som männen.

Det var smart sagt du Flört 
  • fihima
    Grätchen skrev 2011-10-11 00:30:21 följande:
    UmmMohammed?
    looool 

tyvärGlad 
  • fihima
    HäxanSurtant skrev 2011-10-11 00:49:56 följande:
    Idiotiska trådar tenderar att hamna där, så grattis till kvällens stora idiottråd Skål *hallonsaft*
    Grattis du är en av  dem som är med i idiottraden. Som slösar sin energi här Skål
Svar på tråden Fy skäms på er snåla svenska män