• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Som vanligt så är det en urkass bild men nu behöver jag nog inte tveka längre. ;)
    Köpte ett vanligt och ett digitalt och båda är positiva! :D
    Nu en fråga - har rätt ont i magen, framför allt när jag reser mig upp. Är det normalt såhär tidigt i en graviditet? Eller bör jag vara orolig?
  • Niicesara

Är det normalt även om det gör riktigt ont imellanåt?
    Hoppas verkligen att bebisen är här för att stanna. :D Åhh, är så lycklig över att veta att jag kan bli gravid. :D

• Niicesara

Skönt o höra. :)
    Detta är ju helt nytt för mig så jag har en himla massa funderingar och tankar och känslor. :)

• Niicesara

Jag tänker sticka iväg och köpa vitaminer iaf. :)
    Bättre det än inget alls, det kan ju inte skada iaf.

• Niicesara

Hur e de me ägglossningen egentligen? Har läst överallt men alla skriver olika saker.
    När släpper ägget? Inom 48 timmar efter första stegringen eller den sista? Har ägget släppt när man inte har stegring längre?
    Försöker räkna ut när befruktningen skedde. ;) Hihi.

• Niicesara

Jag hade positivt både torsdag och fredag men inte på lördagen. Så då hade släppt på lördagen då? Senast söndagen?

• Niicesara

Kunde inte låta bli. ;)
    BIM idag och det är väl ett starkt plus för att vara BIM? Hade kissat 2 timmar innan bara så det var ju inte så koncentrerat urin. :D
  • Niicesara

En fråga. Är det möjligt att testa positivt med cb digital 7 dagar efter befruktning? Det är det inte va?

• Niicesara

Enligt sist jag hade mens så är jag nu i vecka 4+2. :)
    Hade ju positivt på äl test den 26e o 27e så äl borde ju ha varit senast den 28e? Eller 29e? :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester